Filmvenn Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Hvis Bioware har noe hos EA, så er det Mass Effect. Vel, det burde de slå ut med det. Se på alle reaksjonene etter Fallout 4 f. eks for Bethesda. Dessuten teaset de ME4 i fjor, så er på tide å vise fram spillet. En 2016-lansering burde også skje, nå som EA har Battlefront nå før jul. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Bethesda er min vinner til nå på E3. Var nok med Fallout 4 dato, Dishonored 2, Dishonored Definitive Edition og sist men ikke minst DOOM!!! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Hvis Bioware har noe hos EA, så er det Mass Effect. Vel, det burde de slå ut med det. Se på alle reaksjonene etter Fallout 4 f. eks for Bethesda. Dessuten teaset de ME4 i fjor, så er på tide å vise fram spillet. En 2016-lansering burde også skje, nå som EA har Battlefront nå før jul. Ja EA er nødt til å gå ut hardt med noe som folk elsker. Mass Effect er Bioware sin mest populære serie, så vis noe kult. Gjerne lansering Mars neste år. Er over 3 år siden ME3 nå. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Bethesda er min vinner til nå på E3. Var nok med Fallout 4 dato, Dishonored 2, Dishonored Definitive Edition og sist men ikke minst DOOM!!! Bare DOOM. Fallout kan ta seg en bolle! Endret 15. juni 2015 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Bethesda er min vinner til nå på E3. Var nok med Fallout 4 dato, Dishonored 2, Dishonored Definitive Edition og sist men ikke minst DOOM!!! Det er nok ikke alle som er like glad i de spillene der... Bethesda er min vinner til nå på E3. Var nok med Fallout 4 dato, Dishonored 2, Dishonored Definitive Edition og sist men ikke minst DOOM!!! Bare DOOM. Fallout kan ta seg en bolle! Fallout kan ta seg en bolle. Doom har vel skutt sin i stykker allerede. Endret 15. juni 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Sarkeesian. Jeg fulgte aldri Gamergate saken, men i det siste har alt det her begynt og dukke opp igjen. Få den dama bort fra gaming. Og nei ikke fordi ho er en dame, fordi ho er gal. Endret 15. juni 2015 av Akrabra 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Sarkeesian. Jeg fulgte aldri Gamergate saken, men i det siste har alt det her begynt og dukke opp igjen. Få den dama bort fra gaming. Og nei ikke fordi ho er en dame, fordi ho er gal. Det morsomme er at hun klager over at Fallout 4 er alt for voldelig, men vi får et bilde av henne der hun skryter over spillsamlingen sin... som inkluderer Fallout 3 og Fallout: New Vegas... hm... 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Sarkeesian. Jeg fulgte aldri Gamergate saken, men i det siste har alt det her begynt og dukke opp igjen. Få den dama bort fra gaming. Og nei ikke fordi ho er en dame, fordi ho er gal. Det morsomme er at hun klager over at Fallout 4 er alt for voldelig, men vi får et bilde av henne der hun skryter over spillsamlingen sin... som inkluderer Fallout 3 og Fallout: New Vegas... hm... Hadde trodd hun skulle bli fornøyd etter at de sa at man kunne være kvinnelig karakter! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Det morsomme er at hun klager over at Fallout 4 er alt for voldelig, men vi får et bilde av henne der hun skryter over spillsamlingen sin... som inkluderer Fallout 3 og Fallout: New Vegas... hm... Ingen spøk heller. 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Ho har F.E.A.R 2 i samlingen! Et spill som har en helt grusomt slutt, noe av det sykeste jeg har spilt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Var ikke rent få sinnsykt voldelige spill der. Hah. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Se der ja, plenty av voldelige spill. Gears 1-2-3, God Of War 3 m.m der man kan rive det meste i filler. Slå i stykker tryne til Herkules osv. Blir feil å snakke dritt om voldelige spill når man har spilt/kjøpt dem. Endret 15. juni 2015 av Infamous Toman Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Søt liten samling det der. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) EA access = EA bullshit. Makan til drittselskap.. Folk må forstå at voldsspill fenger.Gleder meg mest til Sony nå ass Hva håper dere å se fra Sony, blir det noen store overaskelser? Endret 15. juni 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Håper virkelig på litt Mass Effect 4 nå fra EA. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Viss Sony viser nye IPen til Guerilla Games og endelig sier at THe Last Guardian kommer ut, da er jeg i himmelen! Tviler på sistnevnte men er lov å håpe når det er E3! Lenke til kommentar
Halky Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Likte denne Her ser vi jo Liquid(midt i sånn ca) og Solid Snake på slutten også som kids Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) EA får fyre på med Mass Effect, Dragon Age expansion, ny Bioware IP, Swtor expansion, Mirrors Edge, spill fra Visceral (Dead space skaperene) og Battlefront! Blir vel noe Sims og plants versus zombies inni der også. Endret 15. juni 2015 av Akrabra 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå