Gå til innhold

Jernbanetorget, Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Skal ikke si hva han bakerste med paraplyen får meg til å tenke på......men en djevelsk tanke er det....

Tøff skygge og igjen er lyset, og den formen som det skaper, med på å skape spenning. Fin linje av rekkverket, som fører opp og ut til dagslyset.

Kunne spunnet en historie av scenariet vi ser, med av hensyn til nattesøvnen til enkelte, tror jeg at jeg holder den for meg selv.....

Kult var det okke som:-)

Lenke til kommentar

Stilig bilde i denne serien din!

Hilsen Tove

Skal ikke si hva han bakerste med paraplyen får meg til å tenke på......men en djevelsk tanke er det....

Tøff skygge og igjen er lyset, og den formen som det skaper, med på å skape spenning. Fin linje av rekkverket, som fører opp og ut til dagslyset.

Kunne spunnet en historie av scenariet vi ser, med av hensyn til nattesøvnen til enkelte, tror jeg at jeg holder den for meg selv.....

Kult var det okke som:-)

Her er du på farta igjen... finnes det en krik eller krok i Oslo du ikke har oppdaget enda? :) Kult bilde med spennende skygger i fokus. Flott silhuett på menneskene.

Spennende lys. Fin dramatikk og en passende komp. Mvh Ibn

Tusen takk og god helg!

H

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Stilig s/hv bilde med flotte lys og skygge effekter.

I tillegg til nevnte rekkverk synes jeg også det er flott med lys/skyggevirkningen i trappen . Den er med på å skape en dybde i bildet.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Ble bra det også! Du er rasende flink med lys/skygge/linjer! Litt skumle bilder dette her!

Godt lys/skyggebilde - igjen. Ikke mer å si om den saken.

Vennlig hilsen Ragnar

Stilig s/hv bilde med flotte lys og skygge effekter.

I tillegg til nevnte rekkverk synes jeg også det er flott med lys/skyggevirkningen i trappen . Den er med på å skape en dybde i bildet.

Mvh

Alec

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...