teb1986 Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Heisann godfolk Kjøpte meg en Microsoft Arc Bluetooth mus her om dagen. https://www.microsoft.com/hardware/en-us/p/arc-touch-bluetooth-mouse Funket fint noen dager uten problemer, med untakt av små ting som gjorde at den frøs noen ganger. Dette er pga default bluetooth innsillinger skal stille seg til å skru av BT enhet når den ikke er i bruk. Dette var jeg ikke klar over så jeg unpairet maskinvarer for å så parre den på nytt. Problemet nå er at jeg kan ikke parre enheten med maskinen min Hver gang jeg prøver dette for jeg opp feilmeldingen: Det funkerte ikke Prøv på nytt, og kontroller at mus fortsatt kan gjenkjennes Kan ikke se noen gamle spor etter driveren (dette er ikke 100% bekreftet) og har prøvd det mest vanligste av problemløsning (reaktiverere bluetooth, restart av masking, win update) Noen her med noen gode forslag på repair? Når det kommer til maskinvare informasjon har jeg: Dell Inspiron 7000 Win 8.1 64bit http://www.dell.com/uk/p/inspiron-15-7537/pd Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Usikker på om noe av dette kan være til hjelp, men verdt å ta en titt https://www.microsoft.com/hardware/en-us/help/support/how-to/mouse/bluetooth Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Usikker på om noe av dette kan være til hjelp, men verdt å ta en titt https://www.microsoft.com/hardware/en-us/help/support/how-to/mouse/bluetooth Takker for svar men uheldigvis er ikke dette løsningen Lenke til kommentar
Norpy Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Bruker muse en egen adapter eller kobler den seg mot den bluetooth modulen i PCen din? Hvis det ikke er egen adapter: Har du forsøkt å oppdatere Bluetooth programvaren og driveren? Hvis du søker opp "Devices And Printers" i Windows. Ser du den i oversikten der? Har du forsøkt å koble den opp mot en annen PC? Sjekk "Device Management" i Windows og kontroller at det ikke er noen gule trekanter. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Bruker muse en egen adapter eller kobler den seg mot den bluetooth modulen i PCen din? Hvis det ikke er egen adapter: Har du forsøkt å oppdatere Bluetooth programvaren og driveren? Hvis du søker opp "Devices And Printers" i Windows. Ser du den i oversikten der? Har du forsøkt å koble den opp mot en annen PC? Sjekk "Device Management" i Windows og kontroller at det ikke er noen gule trekanter. Musa kommer selvsagt ikke opp i Device Manager eller Devices and Printers. Har faktisk ikke koblet den til en annen maskin, litt pinlig å si det, men skal gjøre det når jeg kommer hjem og selvsagt poste resultat her. Musen har ingen adapter, bluetoothen min er oppdatert til siste versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå