AnonymDiskusjon Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Er ei jente jeg har kjent siden 2010 når jeg studerte i byn hvor hun bor. Jeg bor ca 15min unna. Vi snakker sammen litt og har holdt litt av kontakten til dags dato. Jeg har veldig lyst å invitere henne ut.. Hadde det vært en fin måte og komme med blomster på jobben hennes/eller noe lignende,og spørre om hun vil ta en cafe eller middag en dag? Anonymous poster hash: a437b...d16 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Skal du komme på jobben hennes bør du være sikker på at hu vil IMHO. Hvis hu sier nei driter du ut både deg og henne. 2 Lenke til kommentar
Arlando Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Hva med evt bare å sende? 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Funker vel bare i filmer, ellers er du veldig heldig. Ta det over tlf og spør henne ut, istedenfor å risikere å drite ut både deg selv og henne som nevnt over her. 4 Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) Søt tanke, men syns du bør unngå den fram til dere blir mer "into" hverandre. Send en hyggelig melding eller ring hun og be hun med ut på noe. Siden dere har snakket sammen så lenge regner jeg med du kjenner henne godt allerede? Foreslå kanskje en aktivitet hun liker veldig godt eller noe hun har snakket om at hun har hatt lyst til å gjøre, men ikke fått gjort enda. Eller så er café en veldig fin ting det og Endret 30. mai 2015 av Goldshoten Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Vent med blomster til dere er sammen, evt når dere har date'et litt og du vet at hun liker deg på den måten. 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Utrolig høyt kleinhetspotensiale ved å stille med blomster, offentlig - på arbeidsplassen, til noen som ikke engang vet at du er interessert. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Veldig dårlig ide. Ikke plasser henne i en situasjon hvor hun må håndtere personlige ting på sin arbeidsplass, det kan føles pressende og kleint og en gravering av privatlivet hennes ovenfor hennes kollegaer. Menn som skal spørre damer om å gifte seg og slik på basketballkamper osv gjør det kun fordi dem er usikre på svaret og vil "presse" dama til å si ja.... veldig dumt Det er ikke hvordan du spør som avgjør om hun sier ja, det er hvem du er. Hvis hun liker deg vil hun bli akkurat like glad for å bli spurt på sms som noen annen måte. Det er jo fordi hun får møte deg hun blir glad, ikke for blomster.... send en sms eller ring elns du Endret 31. mai 2015 av Henrik2k 2 Lenke til kommentar
Hellemokb Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 ÅHH, jeg er sikkert sent ute, men jeg hadde blitt overlykkelig dersom jeg ble tilsendt blomster på jobben! Send, ikke kom med dem personlig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå