Leif Olsson Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Rødnebbterne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Helt konge på haugen dette her Leif. Et utmerket fuglebilde. Mvh IngvaldN Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Helt konge på haugen dette her Leif. Et utmerket fuglebilde. Mvh IngvaldN Hei Ingvald Takk for hyggelig kommentar M v h Leif i Nordland Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Ett meget fint artsbilde. Denne var ukjent for meg. Måtte lese meg opp Langdistansetrekkfugl. Sjelden ved Oslofjorden. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Ett meget fint artsbilde. Denne var ukjent for meg. Måtte lese meg opp Langdistansetrekkfugl. Sjelden ved Oslofjorden. Mvh. Rolf Hei Rolf Takk for hyggelig kommentar Ja du har lest så riktig, langdistanstrekkfugel Vær sjelden her å til før 4 år siden då det plutsligt kom mange av både makrell og rødnebbterne, hekker nå i havna M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Et flott fugleportrett. V1 for meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Et flott fugleportrett. V1 for meg. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar Takk for hyggelig kommentar og v1 er din ;-) M v h. Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg