Gå til innhold

Billig lightning kabel fra Ebay

Anbefalte innlegg

Hei! Er det farlig å bruke sånne billige Lightning kabler fra Ebay? Er det ikke bare den vi putter i selve veggen som er farlig, og ikke selve kabelen? Om jeg putter den billige kabelen i den ekte strømadapteren, skal det vel gå fint? Vet det er dårlig kvalitet på de vi kjøper fra ebay, men om den funker i noen uker så er jeg fornøyd. Har brukt den jeg kjøpte fra ebay i rundt 2 dager nå, og den funker ganske bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg kjøpte først 3 Lightning-kabler fra en selger på eBay, senere 2 til fra en annet selger på eBay. Alle var av helt elendig kvalitet: I bruk varslet telefonen at ikke-autorisert utstyr var tilkoblet, og etter 1-2 gangers bruk løsnet pluggen fra ledningen. Kjøp heller originalt, koster mer, men er verdt det.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte først 3 Lightning-kabler fra en selger på eBay, senere 2 til fra en annet selger på eBay. Alle var av helt elendig kvalitet: I bruk varslet telefonen at ikke-autorisert utstyr var tilkoblet, og etter 1-2 gangers bruk løsnet pluggen fra ledningen. Kjøp heller originalt, koster mer, men er verdt det.

Kjøpte den egentlig bare får å teste om den funket og om kvaliteten var så ræva som mange skulle ha det til. Er jo alltids greit med en lengre kabel. Den som følger med er jo latterlig kort. En dag detter den vel ifra hverandre, og da kjøper jeg meg heller en original kabel.  

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dersom du trenger lengre kabel, bruk heller en forlenger av god kvalitet. For oss som er over gjennomsnitt nerdete: Med et USB-multimeter ser du om ladingen funker som den skal. En dårlig kabel har så stort spenningsfall at ladestrømmen blir for lav.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Dersom du trenger lengre kabel, bruk heller en forlenger av god kvalitet. For oss som er over gjennomsnitt nerdete: Med et USB-multimeter ser du om ladingen funker som den skal. En dårlig kabel har så stort spenningsfall at ladestrømmen blir for lav.

Noe sånn som dette? :)  http://www.ebay.com/itm/Genuine-Original-Lightning-to-Micro-USB-Adapter-for-Apple-iPhone-5-5s-6-Pad-Air-/181623667305?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a499d3a69

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...