Gå til innhold

Fly fra Orlando til sør-Europa og tilbake igjen, i juli/august.. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da foreslår jeg at dere møtes på en flyplass og drar videre derfra sammen. København, Amsterdam, London, Paris etc. er aktuelle byer for dette. Om dere da setter dere opp på forskjellige fly inn til den valgte flyplassen og så passer på å få samme fly videre maksimerer dere tiden sammen.

Norwegian har f.eks. direktefly fra Orlando til København og KLM har hovedbase i Amsterdam.

Orelando - København - Barcelona fant jeg under 4 000,- i juli. 

Lenke til kommentar

Da foreslår jeg at dere møtes på en flyplass og drar videre derfra sammen. København, Amsterdam, London, Paris etc. er aktuelle byer for dette. Om dere da setter dere opp på forskjellige fly inn til den valgte flyplassen og så passer på å få samme fly videre maksimerer dere tiden sammen.

Norwegian har f.eks. direktefly fra Orlando til København og KLM har hovedbase i Amsterdam.

Med avreise på en onsdag kveld/tors morgen? Hvor? 

Takk. :)

Lenke til kommentar

Med avreise på en onsdag kveld/tors morgen? Hvor? 

Takk. :)

Brukte Momondo.no og sjekket nok ikke dagene så nøye.

Beklager

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...