Martin Toto Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 081/365 "Before the storm" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Et interessant bilde som pirrer nysgjerrigheten. Fin bruk av farger og kontraster for å skape dramatisk stemning som passer til fortellingen. Liker veldig godt de to lyktene i bildet - fyret og stearinlykten. Både plasseringen av disse og symbolikken de fører med seg. At ansiktet til personen er skjult er også en fin detalj som bidrar til stemningen. Det jeg derimot ikke helt skjønner er hva som skjer med hendene. Det ser nesten ut som at han ser på en mobil, som ikke er der. 1 Lenke til kommentar
Martin Toto Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Et interessant bilde som pirrer nysgjerrigheten. Fin bruk av farger og kontraster for å skape dramatisk stemning som passer til fortellingen. Liker veldig godt de to lyktene i bildet - fyret og stearinlykten. Både plasseringen av disse og symbolikken de fører med seg. At ansiktet til personen er skjult er også en fin detalj som bidrar til stemningen. Det jeg derimot ikke helt skjønner er hva som skjer med hendene. Det ser nesten ut som at han ser på en mobil, som ikke er der. Tusen takk for feedback, Mikael - setter stor pris på det! Hendene er intensjonelt; jeg ønsket å pirre på en nervøs stemning over det hele. Jeg ville at karakteren skulle være klar, men samtidig nervøs for hva som kommer til å skje fordi han vet godt at stormen kommer. Tusen takk for konstruktiv kritikk, det settes alltid pris på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg