Emma Fjeld Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Hei peepz! Jeg har altså kommet opp i Engelsk muntlig idag,tenkte å øve i helga men veit ikke hva jeg skal gjøre. Får tema/problemstillinga på mandag, aner ikke hva jeg kan gjøre for å forberede meg mest mulig til mandag/tirsdag. Er det noen som har tips? Er veldig sjenert jente, så det å snakke er litt fælt haha. Hater å være muntlig, hvertfall stå foran folk.. Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Om du er er forholdsvis trygg på det faglige kan det være en ide å øve på å fremføre, enten forran speilet, familie eller andre ( i verste fall skype) for noen du føler deg trygg på. Det interessante er at jo tryggere man føler seg, eller om man klarer å late som det, jo bedre går det. Lenke til kommentar
Emma Fjeld Skrevet 29. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2015 jaa er sånn passe trygg. men er jævli kjett å lese hundre sider Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Pass på at du klarer å snakke greit om det faglige/pensumet. Øv gjerne på tekniske ord/definisjoner, hvis det kan være aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå