mobilen.no Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Vi fikk en sniktitt på Nubia Z9 Mini, som kommer i salg like over sommeren.UNBOXING: ZTE med spennende billigmobil Lenke til kommentar
oddi Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 (endret) Telefoner fra kina kommer ofte med skjermbeskytter preinstallert, det er dette det andre laget med plast over skjermen er. Edit: Der har jeg igjen for å kommentere før jeg har lest artikkelen, ser at dette allerede er nevnt. Endret 29. mai 2015 av oddi Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 (endret) Sony sin plastfilm var en såkalt "anti shatter" film for å beskytte om glasset knuste. Uansett noe helt meningsløse greier spør du meg. Jeg rev av min på Z'en jeg hadde, og grunnen til att de (Sony) blir vonde å sveipe fingrene på er att de ikke har oleofobisk belegg på glasset. Glass-belegg fra Spigen ble løsningen. Aldri mer telefon med slikt pre-installert jalla belegg. Endret 29. mai 2015 av Simkin 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123486210 Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 zte har et litt dårlig rykte synest jeg. Har zte blade 3, den er forferdelig dårlig. Måtte roote for å fjerne drittet som var inpå fra før =ADVARSEL= Jeg har ikke lest artikkelen Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Dette er jo mini. Så vidt jeg vet kommer den i 3 utgaver. mini.standard og max. Jeg håper dere kanskje får testet max utgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg