CALIE Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Noen DVD-RW spillere som leser DVD-audio.. Ikke stasjonær Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 det kommer vel helt ann på programmet du bruker til å spille av med?! Lenke til kommentar
CALIE Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Har ingen anelse.. Noen ide til programvare da? Jeg har bare forhørt meg rundt på div. data butikker, men ingen kan gi noen fornuftige svar... Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hmmm, tenkte jeeg måtte teste litt her siden du spurte. Hører nå min metallica - Black album på dataen. Spiller den med Power Dvd XP. Har en Pioneer slot in dvd spiller på maskinen. Mmmmmmmmmmmmmm, super lydkvalitet på verdens BESTE plate!!! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Etter det jeg har forstått så klarer vel alle dvd enheter å lese dvd-audio, men du må ha et lydkort som støtter formatet for å dra nytte av den ekstra oppløsningen. Du får m.a.o. ikke spilt av dvd-audio sporet alikevel uten denne støtten. Mange eller de fleste dvd-audio plater inneholder også et ac3 spor, slik at de kan spilles av i ikkekompatible spillere også, men du får som sagt ikke samme kvalitet på lyden da. Inneholder gjerne et stereo spor også. Det eneste lydkortet jeg veit om som støtter dvd-audio, er Audigy2. Rett meg dersom jeg tar feil Hvilket lydkort har du D-fender? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Er vel gjerne noen flere utgivelser på SACD, men ellers er det vel stort sett samme kvaliteten på de to formatene. Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Teknisk sett er DVD-Audio mye bedre enn SACD. I praksis så er forskjellene ekstremt små. Også iforhold til vanlig cd. Men produsentene setter PR-avdelingen i full beredskap slik at du skal tro at du MÅ kjøpe ny spiller og nye plater. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Er vel gjerne noen flere utgivelser på SACD, men ellers er det vel stort sett samme kvaliteten på de to formatene. mm.. Blir det samme som dvd minus r(DVD-R) og dvd pluss r (DVD+R). Noen fordeler der og noen ulemper der. Lenke til kommentar
CALIE Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Noen som vet om terra tec EWS88D eller 88MT Støtter DVD-A? Det er jo 24-bit kort (vet ikke om det har noe å si men..) Har av en eller annen grunn falt litt for disse kortene.. Vet søren ikke hvorfor men... Vil helst la forsterkeren få digital signalet og la den prossesere til 5.1\7.1.. Selv om man sikkert ikke betaler mye for surr. delen i de nye lydkortene heller da.. Lenke til kommentar
CALIE Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Her er noen annonser med endel forespørsler og saker til salgs.. Ta veeeldig gjerne en titt eller to.. annonsenr: 35944 35945 35947 35954 35955 35949 35956 35951 35952 35953 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå