Gå til innhold

Umulig å Installere nForce2 drivere


Anbefalte innlegg

Jeg har skikkelig problemer med å installere de nyeste nForce driverne fra nVidia, v.3.13.... jeg får pakket ut, men når jeg skal installere så stopper den bare, og går tilbake til windows, samme hvor mange ganger jeg prøver.... har også prøvd å lastet det ned flere ganger, og prøvd å installert i Safemode, til ingen nytte....

 

Er det noen flere som har problemer med dette, og som har funnet en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har skikkelig problemer med å installere de nyeste nForce driverne fra nVidia, v.3.13.... jeg får pakket ut, men når jeg skal installere så stopper den bare, og går tilbake til windows, samme hvor mange ganger jeg prøver.... har også prøvd å lastet det ned flere ganger, og prøvd å installert i Safemode, til ingen nytte....

 

Er det noen flere som har problemer med dette, og som har funnet en løsning?

Jeg hadde et lignende problem., men jeg kom ikke frem til noen direkte løsning. Jeg antar at dette hadde noe med at driverne til Geforce 4 Ti4200 (NVIDIA-drivere) ikke likte å bli parret med nforce-driverne. Og når jeg prøvde å avinstallere èn av dem, var det alltid skjermdriverne som ble fjernet. Resultatet ble ganske merkverdig: Skjermkortet ble ikke gjenkjent av Windows i det hele tatt! Ergo: Ingen plug&play-driver, ingen oppdatering av skjermdriver :-( Likeså var det umulig å installere driverne til a7n8x.... Enden på visa ble at jeg installerte Windows på nytt (det var nødvendig uansett) og skaffe nye, offisielle drivere til grafikkort og brikkesett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...