Windoge Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) To grunner til at jeg er skeptisk til at man må være konstant tilkoblet: 1. Stenging av serverene etter et par år. 2. Lanseringsproblemer. Men; jeg ser igrunn ikke noen andre problemer med det jeg? Trodde mesteparten av Norges befolkning i dag hadde internett og forholdsvis gode linjer..? Til og med vi på bygda har greit nett. Jeg har faktisk veldig tro på dette Need for Speed spillet, for første gang siden Underground 2.. Hva med: - Hva om man må betale for Gold eller PS Pluss for single player? - Null eierskap til produktet. - Kan fjerne muligheten til å dele den fysiske kopien, eller selge den. - Tvinger deg til å være online for å ikke kunne unngå mikrotransaksjoner og DLC. - Det er ikke bare EA sine servere som må fungere, men Xbox Live, PSN og Origin. Disse har tidligere vært nede flere dager i strekk. Og som du sier, tidlig stenging av servere, noe EA er spesielt kjent for å gjøre. Endret 1. juni 2015 av ^Th0mas^ 1 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Det som er så toskete med dette er at du ikke kan lete fram spillet etter noen år å spille det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå