Arodem Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Lover at nettkravet skal være verdt det.Du må ha Internett for å spille nye Need for Speed Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Var veldig nysgjerrig på dette spillet, men nå kan de bare glemme at jeg kjøper det. 4 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 forstår ikke grunnen til always online. da må det jo vere noe som alltid lastes ned eller opp ?. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Hvis det blir som i The crew så er det fett, men har ikke mye troa på dette etter Rivals. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Dette har ikke jeg nett til,så ingen kjøp på meg :/ Lenke til kommentar
bjornland Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Har fortsatt SimCity friskt i minnet, så om det blir kjøp er det i hvert fall LENGE etter lansering Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 (endret) Folk er spinnville om de tror på noe som kommer fra EA. Kun en grunn for dette og det er muligheten til å presse på deg mikrotransaksjoner, eller på best mulig måte få deg til å føle at du bør kjøpe ting. Vet ikke hvem jeg har mest lyst å fike til, EA eller de som gir EA muligheten til å gjøre dette. Endret 29. mai 2015 av Stormwolf 5 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Blir nok endra innen det kommer eller kort tid etter lansering, slik som Simcity. Men hype'n døde litt ja. Plukker det opp om det blir endra og om ikke, så glem det. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Man må vel først "eie" spillet for å kunne være på nett for å spille. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Nok eit spill som prøver å påtvinge alltid online. Skuffande! Blir ikkje kjøpt av meg! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Trist utvikling. Bungie og Lionhead holder jo også på med "always online" spill. Sikkert ikke de eneste studioene som har gått over til slike spill heller. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 forstår ikke grunnen til always online. da må det jo vere noe som alltid lastes ned eller opp ?. Det er nok for å forhindre piratkopiering. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Så med tanke på at nå flere og flere spill komer med alltid tilkoblet, sier vi da at Xbox ones første visjon var fremtidsrettet, forut for sin tid kansje Siden jeg var en av de som likte den første visjonen av Xbox one gleder det meg litt å se at til og med konsollspillere nå laster ned spillene sine og at de spillene krever alltid tilkoblet 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Det som er mest irriterende er at spillet faktisk har single player, men allikevel krever de en nettforbindelse? Hvorfor? Fordi fordelene er gode? Fordelene er gode i Driveclub og Forza 5, men spillene krever ikke en nettforbindelse. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Så med tanke på at nå flere og flere spill komer med alltid tilkoblet, sier vi da at Xbox ones første visjon var fremtidsrettet, forut for sin tid kansje Siden jeg var en av de som likte den første visjonen av Xbox one gleder det meg litt å se at til og med konsollspillere nå laster ned spillene sine og at de spillene krever alltid tilkoblet Kan fremdeles spille 90% av alle spillene mine offline, og nå må EA ta støyten alene. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Ser ikke problemet. Om jeg kjøper spillet eller ikke avhenger av kvaliteten på spillet. Ikke kravet til nettilkopling. Tviler på at kravet til hastighet på nett og båndbredde blir så stort at det vil ekskludere mange potensielle kjøpere. I så fall har EA bæsjet på leggen. Noe som forøvrig ikke vil være første gang. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 (endret) Ser ikke problemet. Om jeg kjøper spillet eller ikke avhenger av kvaliteten på spillet. Ikke kravet til nettilkopling. Tviler på at kravet til hastighet på nett og båndbredde blir så stort at det vil ekskludere mange potensielle kjøpere. I så fall har EA bæsjet på leggen. Noe som forøvrig ikke vil være første gang. Foruten om EA sine ustabile servere, ustabilt PSN og Xbox Live, og det faktum at de ikke tåler angrep fra ungdommer i Lizard Squad, så kan du kose deg med denne listen. July 14th, 2015 -- Online Services Shutdown: Need For Speed World June 30th, 2014 -- Online Services Shutdown: Need for Speed: Hot Pursuit 2 for PC Need for Speed: ProStreet for Nintendo DS Need for Speed: Undercover for Nintendo DS Pre 2013 -- Online Services Shutdown: Need for Speed Carbon for PlayStation Portable Need for Speed Most Wanted for PC, PlayStation Portable, Xbox and Xbox 360 Need for Speed ProStreet for PC and PlayStation Portable, PlayStation 3 and Xbox 360 Need for Speed Undercover for PlayStation Portable Need for Speed Underground for PlayStation 2 Need for Speed Underground 2 for PC, PlayStation 2 and Xbox Edit: Glemte å nevne at de også stengte Need for Speed Motor City Online for lenge siden. Endret 29. mai 2015 av ^Th0mas^ 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå