AfterGlow Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Kunngjorde nytt operatisystem for «tingenes Internett».Slik skal Google erobre alle slags smarte dingser Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Så lenge alt mulig annet lett kan kommunisere med weave, så er det bra, om ikke er det dritt. AtW Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Når Google sin avtale om fotolagring gir Google rettighet til bildene du lagrer kan vel ikke det sies å være "gratis" fotolagring.... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Jeg vil ikke være avhengig av en Android-mobil til Weave eller Brillo like lite som jeg vil være avhengig av en iOS-dings med Apple HomeKit. "Vi skal gjøre tingenes internett tilgjengelig for alle, men kun til våre telefoner". Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 (endret) Jeg vil ikke være avhengig av en Android-mobil til Weave eller Brillo like lite som jeg vil være avhengig av en iOS-dings med Apple HomeKit. "Vi skal gjøre tingenes internett tilgjengelig for alle, men kun til våre telefoner". Slik jeg forstod det var det irrelevant hva som er "phone" artikkelbildet. Google vil ikke utestenge f.eks iOS Endret 29. mai 2015 av Khaffner 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Jeg vil ikke være avhengig av en Android-mobil til Weave eller Brillo like lite som jeg vil være avhengig av en iOS-dings med Apple HomeKit. "Vi skal gjøre tingenes internett tilgjengelig for alle, men kun til våre telefoner". Slik jeg forstod det var det irrelevant hva som er "phone" artikkelbildet. Google vil ikke utestenge f.eks iOS Det er mulig, det gjenstår vel å se. Men det hjelper lite når man bruker Windows Phone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg