KatrinaS Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Med en god i5 16gb ram å 960 skal han nok bli mer enn godt fornøyd! Ville selv gått får 970 i og med du har 4gb vram å ikke det gamle 2gb! Men er han ikke kjempe kravstor skal 960 være mer enn overkommelig :-) en ssd er noe å kunne oppgradere simpelt som bare det i seinere tid uansett Når jeg tenker meg om så går kanskje ikke et 970 inn i et mini kabinett uansett :/ Med et 960 og 2gb vram får han dårlig grafikk i gta V. Min bror har et bedre skjermkort enn meg, men må bruke lavere settings fordi han har lite vram. Han må bruke fra normal-high. Teksturer må han ha på normal og oppløsningen måtte han dempe. Lo godt når det var tilfelle siden han hadde skrytt over hvor mye bedre pc han hadde enn meg i flere uker Lenke til kommentar
Ganji421 Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 (endret) Med en god i5 16gb ram å 960 skal han nok bli mer enn godt fornøyd! Ville selv gått får 970 i og med du har 4gb vram å ikke det gamle 2gb! Men er han ikke kjempe kravstor skal 960 være mer enn overkommelig :-) en ssd er noe å kunne oppgradere simpelt som bare det i seinere tid uansett Når jeg tenker meg om så går kanskje ikke et 970 inn i et mini kabinett uansett :/ Med et 960 og 2gb vram får han dårlig grafikk i gta V. Min bror har et bedre skjermkort enn meg, men må bruke lavere settings fordi han har lite vram. Han må bruke fra normal-high. Teksturer må han ha på normal og oppløsningen måtte han dempe. Lo godt når det var tilfelle siden han hadde skrytt over hvor mye bedre pc han hadde enn meg i flere uker helt enig med deg, har selv et 770 2GB gaming oc å jeg ligger på det meste max i gta5. Noe justeringer så klart! Så et 960 er egentlig waste pg money når dagens spill vil ha 3-4gb vram! Endret 29. mai 2015 av Ganji421 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Med en god i5 16gb ram å 960 skal han nok bli mer enn godt fornøyd! Ville selv gått får 970 i og med du har 4gb vram å ikke det gamle 2gb! Men er han ikke kjempe kravstor skal 960 være mer enn overkommelig :-) en ssd er noe å kunne oppgradere simpelt som bare det i seinere tid uansett Når jeg tenker meg om så går kanskje ikke et 970 inn i et mini kabinett uansett :/ Med et 960 og 2gb vram får han dårlig grafikk i gta V. Min bror har et bedre skjermkort enn meg, men må bruke lavere settings fordi han har lite vram. Han må bruke fra normal-high. Teksturer må han ha på normal og oppløsningen måtte han dempe. Lo godt når det var tilfelle siden han hadde skrytt over hvor mye bedre pc han hadde enn meg i flere uker helt enig med deg, har selv et 770 2GB gaming oc å jeg ligger på det meste max i gta5. Noe justeringer så klart! Så et 960 er egentlig waste pg money når dagens spill vil ha 3-4gb vram!Har hatt mitt 7970 i nesten to og et halvt år. Pga 3gb vram kan jeg kjøre gta V på high-very high/ultra. Ser utrolig bra ut med god flyt Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Så du min FPS ligger over 60fps det du sier ? Siden du har god flyt? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Så du min FPS ligger over 60fps det du sier ? Siden du har god flyt? Mellom 50-60FPS i snitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå