Anders Leipsland Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 edit jeg må slutte å åpne svar vinduer i bakgrunnen for så og svare når alle andre tråder er lest =) Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Dette er en latterlig diskusjon. Nå blir til og med Formann beskyldt for "undergrunnsvirksomhet"! Jeg for min del titter innom både ocshoot og overklokking hver dag, uten å favorisere noen av sidene. Men vi må ikke glemme at Yummy også har en fortid i ocshoot forumet. Håper denne tråden stenges snart, for den er totalt unyttig. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Da anser vi "formann" som renvasket. Flott! Men da er det vel også på tide at Hondaen gjør en liten korreksjon i sin "samme ip-adresse", tidligere i denne tråden? Den kan jo fortsatt misforståes. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 *borte vekk:)* Ikke enda..... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg må virkelig få si at dere bør skjekke ut ting litt bedre enn dette... Når dere henger ut Formann osv... ta et eksempel da.. Jeg er på et LAN...jeg poster på forumet, og er bak en proxy...Viss det er en til på LAN'et som poster på forumet, spam, eller andre ting som strider imot rettningslinjene..da ville dere hengt ut meg og da vell? Lenke til kommentar
Budull Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg syntes overklokking.no er bedre enn før! Mindre av den overklokking-snakken som det så fort blir overdose av. Jeg har mye mer interesse av å lese litt om lodding, elektronikk, støydemping casemodds osv. enn overklokking. Flott med variasjon. I dag koste jeg meg med det 3M-prosjektet. Stå på ok.no! Fortsett sånn som dere gjør. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 altså... jeg har vært borte en stund nå, har liksom måtte fokusere mer på skolen. Er del-leder for #overklokking.no på EFnet (ja, det er irc) men hakke hatt tid til forumet. Når det nå skal sies, så støtter jeg opp om ok.no til enhver tid! Takket være deres frivillige arbeid at jeg kan alt jeg kan om overklokking, og også en hel del annet. Ikke sjeldent har jeg brukt guider hos dere til eget arbeid, og yummy framstår som en utrolig seriøst arbeider, og min fortrolighet hos han er på linje med den jeg har med muttern... 3M artikkelen idag var bare helt utrolig vill, godt lesestoff... Keep up the good work ok.no Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hadde erlig talt ikke ventet dette av fake, dette er jo klart noe som også svekker omdømme for den siden han lever og ånder for, hadde dette vert en privat mening og ikke et forsøk på å sverte overklokking.no og dets medarbeidere ja da hadde han hatt såpass bein i nesen at han i første innlegg hadde gjordt det klart hvem han var og at han her utalte seg som privatperson. Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Formann: dersom du føler deg mistenkeliggjort av oss, har du vår uforbeholdne unnskyldning. Saken var bare at det hele så nokså suspekt ut, men opplysningene vi har fått i ettertid avkrefter enhver mistanke mot din person. På vegne av Overklokking.no, Vidar Fagerjord Daglig leder. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Regner med at en kopi av den posten er sendt ham i pm? Ikke alle som orker å lese 4 sider med drittslenging (selv om jeg har gjort det) Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 *trøtt* Gjør det nå. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Du burde virkelig lese hele tråden. Mange lovpriser deres arbeid, selv om noen ikke setter så mye pris på det. STÅ PÅ! Ja, jeg har heldigvis fått med meg det nå :-) Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Nei, yummy bør ikke gå! Han er en god moderator og uten han så hadde nok ikke overklokking.no vært det det er nå engang. Men jeg er enig i at de(www.overklokking.no) trenger flere prosjekter. Ja jeg tror nok uten yummy ville ikke ok.no vært så mye som det er. Stå på Yummy Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Yummy gjør definitivt et godt arbeid. Det er så utrolig mange som slenger drit til ham, men han er hyggelig om man holder kritikken til det konstruktive . Det siden trenger er nytt design, ikke ny leder. Lenke til kommentar
dp Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Nei, yummy bør ikke gå! Han er en god moderator og uten han så hadde nok ikke overklokking.no vært det det er nå engang. Men jeg er enig i at de(www.overklokking.no) trenger flere prosjekter. Ja jeg tror nok uten yummy ville ikke ok.no vært så mye som det er. Stå på Yummy min mening er at siden var bedre før under Lars Bjerke... Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Vil bare bemerke at siste artikkel som direkte handlet om overklokking (correct me if I`m wrong) er Prometeia review`en som btw ikke er skrevet av ok.no men oversatt. Skal si meg enig i at jeg synes ok.no hadde litt mer fart før, men skal overhodet ikke klage, enormt bra side. Det ligger stor respekt til de som ubetalt tar seg av denne siden. (er litt skuffet over at jeg ikke fikk noe respons fra yummy angående FAQ`en vi lagde (se sigg) men skrues guide må vel prioriteres. Men han kunne svart på PM) Fikk svar nå Endret 11. november 2003 av Fjaslokt Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Fjaslokt: Trodde jeg hadde sendt svar til deg? Hmmm... Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Fikk svar nå (en uke forsinket?) jaja, da var det oppklart Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Sånn nå har stormen lagt seg litt, så da ønsker jeg å fyre opp litt igjen yummy: Tror de aller fleste har forståelse for at dere skal få tid til litt søvn og muligens også spise frokost, men dere er også med på å pirre oss lesere ganske mye selv. Blandt annet presentasjonen av testbenken fra inovatek. Her ble det vel nevnt noe om at dere skulle lage Norges beste kjølerdatabase? Hittils har vi kun sett en test av Arctic Silver 5 på testbenken (all credit for den testen, men hadde fortsatt håpt på litt flere tester). Når dere hele tida sier "snart kommer det, nå skjer det ting" så er det naturlig at det blir stilt spørsmål når vi ikke ser forandringene. Dere må også sitte på noen tester som er utført, men ikke publisert. Tenker da spesielt på radiatortesten. Hondaen har gitt oss noen resultater fra denne testen flere ganger blandt annet i august, men testen er fortsatt ikke publisert. Hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg