Gå til innhold

bør yummy ta kvelden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange inlegg må man ha her før det kvalifiseres til å poste at du faktisk ikke bare har oppført deg på samme lave nivå men lavere siden du prøvde å få lagt skylden på medstudenter ?

Niet jeg tilhører ingen leir men skulle jeg valgt leir så ville din oppførsel og figur ikke gå i din favør.

Min feeling er at de som skryter av din jobb + vil du skal fortsette -: noen burdte sjekke identitet til nickene.

Du er velkommen til å slette meg

Lenke til kommentar

devhda: Jaja, ferdig med dette nå.. eller vil du ha enda en runde med skittkasting som ikke har noe konstruktivt for seg ?

Virker som du er litt frustrert siden du regger deg nick idag kun for å uttale deg om denne saken og ber meg sjekke ip adressene til folk som har uttalt seg positivt om yummy. Det er faktisk forskjellige ip adresser.

Det ironiske er at jeg har flere nick fra Espen aka Fake på listen her som han ikke nevnte. Jeg er ganske sikker på at det er flere personer som snakker negativt om hw.no nettverket, men som tilbringer mye tid her inne. Blir litt ironisk det..

Så lenge dere oppfører dere i.h.h.t. retningslinjene så er det egentlig ikke noe problem :woot:

mvh

Alexander

Lenke til kommentar

Kebeb GUD: Tåler kritikk, slettet et innlegg som ikke var særlig gjennomtenkt. Ingen vits i å bidra til mer toill.

devhda: Du registrerer deg 10.11.03, og ditt første innlegg er i denne tråden. 2 + 2 = ...

For øvrig legger vi diskusjon rundt episoden du nevner død - saken er opp og avgjort for lengst, i samarbeid med Gjendem. I respekt for det han og jeg ble enige om, kommenterer jeg ikke den saken lengre.

Lenke til kommentar

Dette skal IKKE bli noe ocshoot VS Overklokking.no diskusjon.

At ikke folk er lei............

Jeg gidder iallfall ikke høre på "de er best" "han er dum" syt hele året. Konsentrer heller om deres eget.

Har vært ganske stille i det siste, så jeg har egentlig ventet dette "vulkan" utbruddet.

Lenke til kommentar

Nei, yummy bør ikke gå! Han er en god moderator og uten han så hadde nok ikke overklokking.no vært det det er nå engang.

Men jeg er enig i at de(www.overklokking.no) trenger flere prosjekter.

Jeg foreslår et Duron1400/1600 OC/MOD prosjekt...

Mulig jeg kommer med flere ideer etter hvert.

Lenke til kommentar

Herregud da mann!

Utenom moderatorene (som aldri viser følelser) så er det bare formann som holder seg saklig. Selv om denne personen ikke er så snill med Vidar, så er det han som får flest personangrep mot seg. Og mange er så &"#¤%"# stae at de tydeligvis ikke greier å lese hva han skriver før de begynner flamingen.

Det jeg føler at "kongefritt" mener er at andre bør få slippe til, og det er jo akkurat det som er planlangt også. At han mener at Vidar står i veien for dette er bare hans mening. Å kalle han for diverse ting, og ikke verdsette hans mening bare fordi han kommer fra "den andre leiren" blir nesten litt rasistisk. (Jeg vet at det ordet er tabu, men tenk på ordbok betydningen) Selv om "den andre leiren" har dratt et par sleipe triks betyr ikke at vi kan gå ned på deres nivå.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest mer enn et par innlegg i denne tråden, og har heller ikke interesse av det. Jeg tror ingen har mer innsikt enn meg i hvor mye tid og innsats Vidar legger i Overklokking.no og hva han har fått til. Sant nok, aktiviteten utad kan virke litt laber til tider, men dere skulle bare visst hva han har fått til av produktkontakter, infrastruktur osv.

For å si det kort har Overklokking.no blitt vanvittig mye bedre enn den hobbysiten jeg drev for et drøyt år siden, og har på grunn av hans arbeid et grunnlag til å komme videre som vi tidligere bare kunne drømme om.

Om dere skal hakke på noen for manglende aktivitet på Overklokking.no må det være meg - Lars Bjerke. Vidar har som sagt gjort en utrolig jobb bak kulissene, men har likevel produsert mesteparten av artiklene det siste året. Det er jeg som redaktør som i all hovedsak har ansvaret for at det redaksjonelle henger på greip, og det er en jobb vi nå, med det sterke grunnlaget Vidar har bygget opp, vil ha mulighet til å fokusere mye sterkere på framover.

Om Vidar tar kvelden tar Overklokking.no kvelden. Det er vel ikke det du vil?

Lenke til kommentar

Hmm må inrømme at det er blitt lite prosjekter, det skal jeg inrømme, skal si meg enig i det.

MEN, prosjekter koster jo penger, så økonomien strekker ikke til alltid.

Jeg slår ihjel tid på hw.no nettverket, flot plass når du har en time som skal passere.

Er selv Global Moderator på www.ausfx.com det finnes en overklokkings seksjon der, vet om en som tilhører ekstrem klassen der.

Vi har ikke så mange prosjekter, faktisk ingen, vi kompenserer med å ha "Overclocking Race" Hvor vi har en liten konkurranse om å tyne maskinen mest mulig.

Personlig har jeg ikke nå anledning til å overklokke CPU noe som setter meg godt tilbake.

Skal skifte den med en av de 2500 MHz Athlon XP 1800 snart og delta.

Synes det er greit med litt tester av kjølere fra Microplex en gang i blant, men savner også prosjektene.

Hvorfor ikke ta det beste fra begge verdner?

mvh.

007CD AKA Sweeper.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke lest mer enn et par innlegg i denne tråden, og har heller ikke interesse av det. Jeg tror ingen har mer innsikt enn meg i hvor mye tid og innsats Vidar legger i Overklokking.no og hva han har fått til. Sant nok, aktiviteten utad kan virke litt laber til tider, men dere skulle bare visst hva han har fått til av produktkontakter, infrastruktur osv.

For å si det kort har Overklokking.no blitt vanvittig mye bedre enn den hobbysiten jeg drev for et drøyt år siden, og har på grunn av hans arbeid et grunnlag til å komme videre som vi tidligere bare kunne drømme om.

Om dere skal hakke på noen for manglende aktivitet på Overklokking.no må det være meg - Lars Bjerke. Vidar har som sagt gjort en utrolig jobb bak kulissene, men har likevel produsert mesteparten av artiklene det siste året. Det er jeg som redaktør som i all hovedsak har ansvaret for at det redaksjonelle henger på greip, og det er en jobb vi nå, med det sterke grunnlaget Vidar har bygget opp, vil ha mulighet til å fokusere mye sterkere på framover.

Denne siten VAR bedre for et år siden da det handlet om kjøling og ytelse her. Nå om dagen skal dere utbedre deres kabinetter og støydempe osv. Kan dere ikke ærlig si at overklokking.no ikke er et passende navn på denne siten, mens casemodding.no er? Helt greit at dere driver med casemodding, men ikke på en siden som har overklokking som tema. Bytt konsept, hvis dere vil holde på med casemodding. Jeg likte overklokking.no bedre før og det fordi jeg er opptatt av overklokking og ikke casemodding.

Hvis dere vil fortette med en site for overklokkere, burde noe gjøres. Vil dere gå vekk fra å være en kilde for overklokkere, så helt greit, men dumt. Overklokkere i norge vil da ha mistet en god ressurs. Jeg kan helt ærlig si at jeg savner den gamle spiriten. Denne siden har jeg sluttet å titte innom.

Lenke til kommentar

Til dere som kritiserer yummy: Skjønner dere ikke at de har andre ting å drive med enn å bare teste og skrive artikkler da ?!

Er jo et helt årsverk bare å sitte å "pass" på oss her på forumet.

Hadde skjønt det vis dette hadde vært en betalt tjeneste, men www.overklokking.no er jo helt gratis :) Ingen som tvinger dere til å henge der. Bare hver glad noen gidder å gi en insatts og holde www.hardware.no og www.overklokking.no oppe.

Du sier dette ikke er person-angrep men...

Du går jo rett på person her, synes nå jeg. Det sier litt om deg som person. Konstruktiv kritikk er helt greit og til tider nødvendig, men du klarer jo ikke kritisere på en normal måte og må dra inn navngitte personer. Så grow-up, stikk på ocshoot vis dere synes de er så mye bedre. Ingen som holder dere tilbake her. Valget er ditt!

Lenke til kommentar
Espen F.. , er det Espen Faale? Som i "Espen Faale fra microplex"? Hadde blitt utrolig skuffet.

Nei, Espen Faale @ Microplex heter "espen faale" på dette forumet. Espen F er kjent som "fake" på ocshoot.no.

Espen Faale er alt for seriøs til å uttale seg på denne måten. Dersom han måtte mene noe slikt, ville han tatt det opp med meg direkte.

Lenke til kommentar
Espen F.. , er det Espen Faale? Som i "Espen Faale fra microplex"? Hadde blitt utrolig skuffet.

Nei, Espen Faale @ Microplex heter "espen faale" på dette forumet. Espen F er kjent som "fake" på ocshoot.no.

Espen Faale er alt for seriøs til å uttale seg på denne måten. Dersom han måtte mene noe slikt, ville han tatt det opp med meg direkte.

Ok.

*lettelse* :-)

Lenke til kommentar

Du burde virkelig lese hele tråden. Mange lovpriser deres arbeid, selv om noen ikke setter så mye pris på det.

STÅ PÅ!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...