Hondaen Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kongefritt skriver innledningsvis: "bør yummy ta kvelden?, nei.. dette er ikke personangrep" Også: "Vidar Fagerjord er såpass ukompetent at han ikke fortjener stilling som leder ved overklokking.no" Og.. "Han kan jo ikke en dritt om overklokking" og.. "Hva med å la noen over 14 år til å litt peil til å skrive artikler?" Og.. "ja rektig... som om jeg ville gitt mitt utstyr til AMATØRER!" Dette ER personangrep. Kongefritt har klare psykopatiske tendenser hvor det kun er kritikk og drittslenging hvor han setter seg selv som den allvitende mesteren. Han kommer overhodet ikke med konstruktiv kritikk, som er den beste måten å uttrykke seg på er man misfornøyd. Videre ser jeg at Kongefritt har vært på ferde flere steder på forumet for å spre dårlig stemning blant folket, med sin typiske nedlatende psykopatiske holdning. Stakkers kvinnfolk hvis hun lever med den mannen, har vært borti noen slike og de er bare noen tragiske eksempler som vanligvis ikke har det så godt med seg selv. Kongefritt opererer også bak proxy adresser KUN i disse hat og drittslengnings postene, slik at det er vanskelig å spore hans egentlige plassering/ip. Snakk om feiging, han tørr ikke stå for det han sier. Har registrert at han har postet fra nextgentel fra samme node i tidligere poster. Han bør huske på at ip adressen hans ikke er så dynamisk som han tror.. Jeg følger med. Jeg vet at lignende saker her i Norge har resultert i politianmeldelse hvor offeret vant, så det er ikke bare å hoppe fritt fram på nettet og drite ut personer i all offentlighet, det er en grense. Hva overklokking.no angår så er det sant det har vært laber aktivitet. Som tidligere nevnt så jobber vi gratis for at dere skal dra nytte av det. Siden jeg har skrevet litt for overklokking.no så vet jeg hvor mye tid det tar for å lage en artikkel. Bare mitt siste prosjekt "Hauk" har tatt meg titals timer med data programmering, verkstedsarbeide og artikkelskriving. Hele hw.no nettverket er i dag Norges største samlingsplass for datainteresserte og det kommer det til å være. Her deler mennesker det de måtte ha på hjertet og jeg tror flesteparten er glad for at denne gratis, samlingsplassen er tilstede. Det er dog lignende sider på nettet som heller ville hatt den prestisjen hw.no nettverket har. Er stort sett personer fra disse sidene som ønsker hw.no og dens søstersider død og begravet. Ser på kongefritt sine uttalelser som et patetisk sukk fra en misunnelig person, da han gjerne ville vært "kongen" på haugen selv. Jeg har snakket endel med Vidar Fagerjord og er overbevist at han gjør en kjempejobb som leder for overklokking.no. Han har min støtte! mvh Alexander Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hehe, noen som ble snurt nå... Sry... er ikke av de mest seriøse selv egentlig... liker å ha en morsom tone i mine innlegg... Men jeg er aldri innom søppel da... Men det må sies at jeg er fra O`store Narvik meg selv, og klager ikke på Yummy jeg... Konstruktiv kritikk er min ting.. Lenke til kommentar
Kark Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tragisk lesning dette her.At Kongefritt kan få seg til å holde på sånn.Person angrep og skitt kasting i stor stil som dette burde slettes uten videre sermoni.Med bruk av fult navn og selv bare bruke nick,pluss gjentatt bruk av "VI",hmmm hvem vi? er vel ikke noe mer jeg har å si om deg og din fremgangs måte, sorry men for min del kan det være kongefritt en lang stund! Ellers vil jeg gjerne få si at Overklokking,no er et sted jeg er innom ofte,alt for ofte iflg min familie,he he he og det skyldes at det er mye bra menesker her med STOR kompetanse (ingen nevnt ingen glemt) og har jeg et hardware eller software problem som jeg poster her,ordner det seg stort sett ganske fort.Jeg prøver også og hjelpe de jeg kan.Så for meg er dette forumet mye mer enn tester og artikkler. Så jeg vil ikke miste hverken yummy eller noen andre av dere der ute. Hold tempen nede,fsb oppe og klokk pent mhz etter mhz Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har nå sittet å lest alle postene her... og må si at jeg er litt sjokkert over kongefritt sine uttalelser, og ja som moderatorene sier er jo dette helt klart personangrep. Ellers så håper jeg likevel at moderatorer og de som arbeider innen hardware.no nettverrket ennå har motivasjon til å jobbe, og jeg ønsker de lykke til videre og håper det kommer noe interessant. Har ikke lest så mange artikkler av Yummy.. men har sett ham i aksjon på forumet, og må si at jeg synes han gjør en god jobb som moderator, og han har også i denne posten bevist at han prøver å holde motivasjonen oppe til de andre medarbeiderene. Og jeg er imponert over at de klarer noe som helst... uten betaling. Til slutt ønsker jeg lykke til med jobbingen videre.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har nå sittet å lest alle postene her... og må si at jeg er litt sjokkert over kongefritt sine uttalelser, og ja som moderatorene sier er jo dette helt klart personangrep. Ellers så håper jeg likevel at moderatorer og de som arbeider innen hardware.no nettverrket ennå har motivasjon til å jobbe, og jeg ønsker de lykke til videre og håper det kommer noe interessant. Har ikke lest så mange artikkler av Yummy.. men har sett ham i aksjon på forumet, og må si at jeg synes han gjør en god jobb som moderator, og han har også i denne posten bevist at han prøver å holde motivasjonen oppe til de andre medarbeiderene. Og jeg er imponert over at de klarer noe som helst... uten betaling. Til slutt ønsker jeg lykke til med jobbingen videre.... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ingen som ville ha en artikkel på overklokking av XP2000+'en min, altså? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 At overklokking.no har mindre "rene overklokkingsartikler" enn før, skal jeg si meg enig i, men å legge all skyld på en selvoppofrende admin som bruker fritiden sin på dette er bare veldig dumt! Yummy jobber her frivillig og uten lønn (rett meg hvis jeg tar feil). Disse personene som jobber her har fått alt for lite ros og takknemlighet fra oss bortskjemte brukere. Takker for at dere skriver artikler til oss Håper dere holder ut lenge! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg vet at lignende saker her i Norge har resultert i politianmeldelse hvor offeret vant, så det er ikke bare å hoppe fritt fram på nettet og drite ut personer i all offentlighet, det er en grense. Jeg må virkelig si at dere er feige viss dere velger å gå slikt frem..Hardware.no er en SVÆR organisasjon, med masse penger.. Det blir for feigt å rettmessig angripe en så liten person i forrhold til dere.. DA er det bedre at dere bare banner og sletter/redigerer innlegg(som f.eks i denne posten)... Og kan du definere "Drite ut" for meg? Det er jo visse forskjeller på fakta og persons angrep.. Dere viser bare en barnslig holdning ved å "slå" tilbake på en liten forumbruker... TA og konsentrer dere om DDoS angrepa på serveren deres dere... Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg må virkelig si at dere er feige viss dere velger å gå slikt frem..Hardware.no er en SVÆR organisasjon, med masse penger.. Det blir for feigt å rettmessig angripe en så liten person i forrhold til dere.. DA er det bedre at dere bare banner og sletter/redigerer innlegg(som f.eks i denne posten)... Og kan du definere "Drite ut" for meg? Det er jo visse forskjeller på fakta og persons angrep.. Dere viser bare en barnslig holdning ved å "slå" tilbake på en liten forumbruker... TA og konsentrer dere om DDoS angrepa på serveren deres dere... Så Hw.no er feig ? Hva med personen som skaffer seg proxyserver i mørkeste Afrika for å dekke sine spor når vedkommende overlagt går inn for å sverte andre mennesker ? Drite ut: Verbal drittkasting, angrep mot en person, kun ment for å sverte denne personens omdømme. Jeg vet forresten hvem som står bak dette med navn og adresse. Personen er fremtredende på en norsk konkurrerende side på nettet. Har registert 3 nick fra denne karen, felles for dem er ip adresse, samme språk formulering+dialekt (Skiens området) og en negativ holdning mot hele hw.no nettverket. Vedkommende trodde han var smart ved å sitte bak proxy server, men han har glemt sine spor som er lagt for en stund siden. Det ironiske i dette er at vedkommende bruker hw.no sine forumsider ganske mye i sin fritid. Dobbeltmoral ? Hvis du bjaa mener det er barnslig å stoppe personer som åpenbart kun er ute etter å lage bråk, så må du ha en rar virkelighetsoppfatning. Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ok.no er en av de få troverdige aktørene på dette feltet. (og nå snakker jeg verdensbasis) at noen føler at det er mye microplex på ok.no så se på ocshoot.no, det er f... meg bare 3dfxcool og det du leser der er så saklig at man kunne ha død. nei, ironi og god humor har både yummy,honda osv og takk for det *grin* (til og med om det er en stund mellom inspillene) kongefritt minner meg om en person som vi kaller for vestlandsfanden her nede . det er en person som finner det negative i folk først. denne personen har jeg et litt spesielt forhold til da han etter å ha vært på båtplassen der jeg hatt jolla mi sendt en tyveriandmeldelse med beskrivelse av jolla mi og påstått at det var hans. det endte opp med at jeg mistet jolla og fikk bot. (til og med når jeg hadde gyldige papirer på den,det hadde ikke han) og gjett hvem som har jolla nå? jo, en politibetjent som kjøpte den. sorry at jeg sporte av der men jeg synes vi alle skal gå sammen og kaste dritten tilbake til de som fortjener den, bådde i reality og på nettet. pliss yummy, spark denne kødden ut av forumet før han ødelegger mer for oss andre ! Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 forslag : gi "Kongefritt" "flere" "advasler"......... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 synes yummy gjør en god jobb og at han burde fortsette og at dere heller burde sparke ut kongefritt pga. flere nick og person angrep og \ eller anmelde han Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kongefritt: Jeg synes du er særdeles respektløs med dine kommentarer, her prøver noen å gjøre noe bra for overklokkings-norge, og du kjefter dem opp for å gjøre det for dårlig.. hør på deg selv, dette er latterlig.. du har da ingen rett til å kreve noe av de som står bak denne siden. du sier at du krever handling, men du har kansje ikke tenkt over at det går an å gjøre noe selv? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg må virkelig si at dere er feige viss dere velger å gå slikt frem..Hardware.no er en SVÆR organisasjon, med masse penger.. Det blir for feigt å rettmessig angripe en så liten person i forrhold til dere.. DA er det bedre at dere bare banner og sletter/redigerer innlegg(som f.eks i denne posten)... Og kan du definere "Drite ut" for meg? Det er jo visse forskjeller på fakta og persons angrep.. Dere viser bare en barnslig holdning ved å "slå" tilbake på en liten forumbruker... TA og konsentrer dere om DDoS angrepa på serveren deres dere... Så Hw.no er feig ? Hva med personen som skaffer seg proxyserver i mørkeste Afrika for å dekke sine spor når vedkommende overlagt går inn for å sverte andre mennesker ? Drite ut: Verbal drittkasting, angrep mot en person, kun ment for å sverte denne personens omdømme. Jeg vet forresten hvem som står bak dette med navn og adresse. Personen er fremtredende på en norsk konkurrerende side på nettet. Har registert 3 nick fra denne karen, felles for dem er ip adresse, samme språk formulering+dialekt (Skiens området) og en negativ holdning mot hele hw.no nettverket. Vedkommende trodde han var smart ved å sitte bak proxy server, men han har glemt sine spor som er lagt for en stund siden. Det ironiske i dette er at vedkommende bruker hw.no sine forumsider ganske mye i sin fritid. Dobbeltmoral ? Hvis du bjaa mener det er barnslig å stoppe personer som åpenbart kun er ute etter å lage bråk, så må du ha en rar virkelighetsoppfatning. Hehehehe!!! Jeg viste det! han måtte jo selfølgelig være en av "den forbudte sides" sympatisører når han kommer og slenger dritt om ok.no.. har med stor interesse fulgt denne skitkastinga mellom sidene, om må si da at denne tråden ikke er noe spesielt, eller noe unntak. nå synes jeg faktisk at enkelte persjoner burde bli voksne her! ok.no har opptredt profisjonelt i denne skitkastinga, og den andre siden har prøvd å få det til å se slik ut, men har men mer en 5 i iq skjønner man fort hva de er som forsøkes.. kulle ønske at begge sider bare kunne la hverandre være i ferd jeg.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg viste det! han måtte jo selfølgelig være en av "den forbudte sides" sympatisører når han kommer og slenger dritt om ok.no.. hva er det du kommer her å sier? Forklar mer! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 forslag : gi "Kongefritt" "flere" "advasler"......... Mener jeg leste i AMD/Intel tråden at kongefritt fikk 30 dagers ferie av "andre grunner", og fra DesertGlow hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Er det noen som burde ta kvelden så er det deg Kongefritt ! Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Saken er oppklart pr PM: leste at hondaen hadde "funnet meg ut"... ja jeg heter Espen F... har 2 kontoer her på hw.no... kongefritt og Fake... han mistenker også desdichado.. det er en jeg jobbet med på den forrige jobben min... du kan godt få nr mitt og nr hans, så vil du se at det er helt forskjellige personer.. jeg skal ikke poste mer på forumet her, da jeg har innsett at det vil gå ut over ocshoot.no som jeg ikke ønsker å skade... slik at du vet det.. jeg mener faktisk det at overklokking.no er en side som har potensiale, men det er litt for mye rusk i maskineriet til at det virker ordentlig.. men det regner jeg med at du har skjønt selv også.. ja jeg sitter bak proxy... da jeg er medlem av en dataklubb i grenland og jeg sitter her når jeg er på nettet... (ja det er min egen maskin og jeg kommer innen en uke til å havne på første siden på orb'n... noe som er ganske kult da jeg ser på meg selv som en n00b når det gjelder overklokking... det er derfor jeg prøver å lære...) her ser du den superhemmelige proxyen min... vil ikke akkurat kalle det for svarteste afrika, selv om det er ganske mørkt borti hjørnet der den boxen står... men som sagt.. jeg skal holde meg borte fra dette forumet fra nå av... så du skal slippe å bekymre deg for det... siden jeg har innsett det faktum at selv om jeg handler som enkeltperson og har ikke noe mer med ocshoot.no å gjøre enn å lese der og bringe inn en modell og noen morsomme bilder der. og hvis du ikke har skjekket det ut, så er ukens modell en skikkelig beauty... En lokal kopi av bildet kan finnes her: http://www.overklokking.no/temp/proxy.JPG Hva skal man si? Jeg har et og annet jeg har LYST til å si, men jeg skal holde det for meg selv. Det er vel ingen sjokkerende nyhet at Ocshoot.no's "fake" er utestengt for all fremtid fra dette forumet. Good riddance. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg trodde "Happy endings" bare forekom på amerikanske filmer Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 her ble det liv og vaffelrøre ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg