NexteR Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 NNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEiiiiiiiiiii ....la Yummy være i fred..kan ikke gi slipp på en slik modder vettu ! (at du tenlte tanken engang ) Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Må bare legge til at overklokking.no faktisk driver gratis (om ikke jeg tar veldig feil), med de eneste inntektskildene som reklamebannere. Skulle bare mangle at de faktisk nesten bare reklamerer og tester ting fra microplex, når det faktisk nesten bare er de som gidder å sende ting til testing og anmeldelse. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 kongefritt, jeg syntes du er svært barnslig når du sier dette.. Istede for å komme med kommentarer og tilbakemeldinger sier du rett ut at denne personen skal levere sin oppsigelse.. det er jo prøvd å komme med tilbakemeldinger flere ganger.. Denne gangen krever jeg handling... synd det er så få andre med "innsikt" her.. som virkelig forstår hva slags "leder" vidar fagerjord er.. Du kan jo på ingen måte KREVE handling! Dette er en side som er drevet frivillig! Tviler på at de svømmer i penger.. Send en mail til hardware.no hvor du sier du har laget en side med artikler som har kvalitet som bare **** og masse nyttig stæsj.. Da kan du nærme deg ordet "kreve".. Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 ...men det er jo ikke testing vi er på jakt etter.. det er PROSJEKTER... er jo ikke værre enn det... men det er jo vidar fagerjord litt for ukompetent til å skjønne... hvem vi'er du deg med nå? Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 *sukk* Vil dette er en fritidsvirksomhet der folk jobber for å hjelpe deg og andre, men det eneste du klarer er å dikriminere det. Hva tror du du er? ergo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gjmTLx Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 testing tar tid de har jo NULL å teste.. greit nok at ting tar tid. men er det vits i å vente til varen blir utdatert før de slipper testen? må jo være mulig å presse ut en LITEN mhz ekstra før ting blir så gamle at de selges for 300 kr på qxl.no? men det er jo ikke testing vi er på jakt etter.. det er PROSJEKTER... er jo ikke værre enn det... men det er jo vidar fagerjord litt for ukompetent til å skjønne... holder ikke med "project put a flashing fan in your computer" her... her skal det ORDENTLIGE ting til.... Bare det faktum at du browser qxl etter priser på hw, er for meg nok til å fatte den beslutning at du absolutt IKKE er kompetent nok til å uttale deg om lederkunnskaper på noe som helst plan... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hmmmmmm...hva å lage noe prosjekter selv da "Kongefritt" se om du kunne laget noe bedre en Yummy (tviler nok LITT på det ja)..lykke til sier jeg bare Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 må jo være mulig å presse ut en LITEN mhz ekstra før ting blir så gamle at de selges for 300 kr på qxl.no? Bare det faktum at du browser qxl etter priser på hw, er for meg nok til å fatte den beslutning at du absolutt IKKE er kompetent nok til å uttale deg om lederkunnskaper på noe som helst plan... Og jeg skjønner at du bør trekke det du akkurat sa der tilbake litt svinende raskt og tenker over hva du sier! Fyren lager bare et bilde for deg! Det betyr at han mener at de tingene yummy tester mener han at er av såpass gamle produkter at de kunne blitt solgt på QXL for 300kr! Og det å kjøpe hardware over QXL, hvorfor *søren* gjør det noen ukvalifisert til en leder? Synes forresten selv at OK.no har sunket betraktelig i kvalitet siden den gangen jeg begynte å lese der. Ingen prosjekter, få tester og relativt lav kvalitet. Vet ikke om dere trenger bytte ut yummy, bare få opp produktiviteten litt! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Kongefritt: Når du sier at Overklokking.no må finne på noe skikkelig, hva er da din definisjon på en skikkelig test/artikkel/osv? Jeg vil nå mene at nettopp dine eksempler om at de seneste artiklene på bygget ikke har noe med overklokking å gjøre er helt feil. Jeg hvertfall setter pris på en god test av forskjellige rambrikker, siden det som oftest er rambrikkene som setter en stopper for et overklokkingsforsøk. Og det er jo nettopp det, alt dette handler om. Overklokking. Hvordan man overklokker og hvordan man kan overklokke mer. Disse artiklene er jo da 100% relevant til hva denne siden handler om siden de forteller oss hva slags hardware som er best til overklokking og hvilken kjøling som fungerer tilfredstillende. Om rambrikkene som fulgte med Northpole settet var ment for kjøling av ram på et grafikkort eller hovedrammen spiller da ingen rolle. De gjør jo samme nytten uansett. De kjøler. Så enkelt. (Selvom jeg skal innrømme at de så sinnsykt svære ut på den stakkars rambrikken) Og så lurer jeg på hva du mener med Hva med å la noen over 14 år til å litt peil til å skrive artikler? Hvis du sikter til Vidar så må du nok tenke deg litt om. Karen er jo eeeelgammel Har du ikke sett bilde av ham? Tviler ikke på at han kunne har vært far til fleste på dette forumet.... Og bare en liten tankevekker. Hvis du mener at overklokking.no ikke driver med de største prosjektene eller testene, så må du huske på (som andre har nevnt) at overklokking.no (og alle de andre søstersidene) ikke tjener en døyt av dette hær. De har ikke råd til å kjøpe inn dyrt utstyr til 100.000 hvis av kroner for å så klokke det til det tar fyr. Og hvis du mener at det bare blir testet produkter som mp.no fører så burde du se litt på de siste artiklene. Både Netconnection og 3dfxcool har sendt inn mange produkter i det siste til test. Jeg for min del håper at Vidar fortsetter. Dog litt mer aktivitet hadde ikke vært å forakte. Men sier de at det kommer så kommer det og jeg stoler på deres ord. The End. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 kongefritt her også? Jatakk, bokstavelig talt! Helst helt kongefritt! Vi har slett ikke bruk for slike som deg, som tydeligvis også her er ute etter å lage bråk? Du ypper og provoserer også på denne siten, på samme måte som i Amotor forleden dag. Der fikk du også et ganske forklarende svar av meg, i tråden "Tips til Amotor". Men hva presterer du å svare tilbake? "I DONT CARE!" osv. Har akkurat vært såvidt innom den tråden igjen, og har registrert at du fortsetter i samme stil. Utrolig nok! Jeg begynner alvorlig talt å lure å lure på at du kun er ute etter å forsure, forsøple og ødelegge tilværelsen for de som jobber på disse sidene? Hvor har du tenkt å sparke løs neste gang da kongefritt? På akamera? Du må være et utrolig fattig menneske, som ikke i en eneste setning klarer å formidle noe positivt! Tråden du har startet her grenser så avgjort opp mot et personangrep, og det er faktisk en ganske alvorlig sak. La gå at ikke alt her går på skinner for tiden, og kanskje heller ikke har gjort det på en stund. Det har sine forskjellige årsaker, men å henge disse opp på én person? Ganske friskt gjort! Og akkurat like usaklig og tomhjernet hamrer du ivei her, tiltross for at du overhodet ikke vet filla om hvilke årsaker som ligger bak? Nei takk kongefritt. Spar oss for slikt skvalder! Fortsetter du i samme stil, så vil i alle fall jeg foreslå en lengre "ferie" herfra, og for den saks skyld andre fora i hw.no Jeg tillater meg å tro at jeg ikke er helt alene om en slik mening? Det ser jammen slik ut! Btw; Sjekket akkurat profilen til kongefritt: "Mest aktiv i søppel" Det var vel ikke akkurat noen bombe..... Lenke til kommentar
zTab Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 kongefritt: Take a hike! Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 mon tro om han har fattet pointet nå Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Alle medarbeidere her, jobber helt gratis! Utenom sponsorene som sponser med testing av enheter osv. foruten å jobbe gratis har alle sammen et ganske normalt voksent liv å ta seg av samtidig som de tar på seg jobben med å tenke ut og skrive artikkler for folket, altså dere. Et vanlig voksent liv med jobb, dame, og ikke minst regninger å betale er ikke like enkelt som det er å være 14år og komme hjem å den eneste forpliktensen man har i livet er å rydde rommet! Kun skriving er en lang affere da OK.no har meget høye krav til både innhold rettskriving, og ikke for å nevne meget god gramatikk. Det er ikke mange som stiller spm etter en artikkel på OK.no er det? Og dette er noe av grunnen... Det skal sies at ting tar fryktelig lang tid i ok.no men det er noe som er under utbedring. Det eneste jeg vil ha fram og som mange flere før meg har prøvd å sagt, er at det er ikke enkelt å drive en side bestånde av kun frivillige personer som allrede har travle liv. Noe som man ser på innholdet på siden i det siste. Men det de gir er gratis og uten noen forpliktelser. Liker man ikke det man ser så kan man heller bare ikke besøke siden noe mer. Mer bråk en det er absolutt ikke nødvendig. Når det er sagt, alle ha en utmerket god helg!! Forresten! Det er frisk blod i OK.no nå om dagen så ting burde forandre seg til det bedre... vent dere mye moro utover Lenke til kommentar
resac Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 beklager at jeg sier d kongefritt men du er en TOSK... jeg aner ikke hvor mye du vet om hva som foregår her, eller i hodet til vidar. jo jeg er enig i at siden kunne ha vært bedre, men du kan selv prøve å anskaffe utstyr og skrive en eller kanskje to artikkler i uka. se om du hadde hatt tid til det! kanksje du skulle ha prøvd! jeg er nesten 99% sikker på at du ikke hadde greid det..! Lenke til kommentar
klokker`n Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 kongefritt, jeg syntes du er svært barnslig når du sier dette.. Istede for å komme med kommentarer og tilbakemeldinger sier du rett ut at denne personen skal levere sin oppsigelse.. det er jo prøvd å komme med tilbakemeldinger flere ganger.. Denne gangen krever jeg handling... synd det er så få andre med "innsikt" her.. som virkelig forstår hva slags "leder" vidar fagerjord er.. Vel om siden er så dårlig, så har jeg en utfordring til deg for å få den bedre. Doner heller noen tusen kroner til innkjøp av utstyr eller la dem "låne" ditt, dette er jo som kjent en side som er avhengig av å få låne ting. Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 kongefritt, jeg syntes du er svært barnslig når du sier dette.. Istede for å komme med kommentarer og tilbakemeldinger sier du rett ut at denne personen skal levere sin oppsigelse.. det er jo prøvd å komme med tilbakemeldinger flere ganger.. Denne gangen krever jeg handling... synd det er så få andre med "innsikt" her.. som virkelig forstår hva slags "leder" vidar fagerjord er.. Vel om siden er så dårlig, så har jeg en utfordring til deg for å få den bedre. Doner heller noen tusen kroner til innkjøp av utstyr eller la dem "låne" ditt, dette er jo som kjent en side som er avhengig av å få låne ting. ja rektig... som om jeg ville gitt mitt utstyr til AMATØRER! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Dette er jo egentlig ikke noe å kave seg opp over. Alle som fikk med at Kongefritt sa han KREVDE handling vet jo at fyrn er helt ute på viddene, naken og forlatt... Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg er faktisk litt enig med kongefritt her.... Men ikke på det punktet at alt henger på yummy.... Jeg prøver ikke på noen måte her å uthenge noen på noen som helst måte, men adawen (no offfence) har bare skrevet en artikkel som jeg kan huske, "Jenter og data", som dog var en veldig bra artikkel! Ok.no var den sida jeg oppdaget først, faktisk før hw.no pga dens utfyldene artikler om relevante saker innen overklokking. (ikke at rambrikke kjøling er irrelevant) Jeg kan si meg enig at kvaliteten har sunket litt, men dette er ikke yummy's (eller noen andre) sin feil. Som sagt setter økonomien en stopper, men også dette ble jo løst med "kronerullingen", resultatet ble en veldig lykkelig eier av et gfx, + mange tusen lykkelige lesere av en kjempe artikkel (som jeg har lest minst 3 ganger)... Denne posten hadde ikke som hensikt å være negativ på noen som helst måte! Men som alle vet, etter sol kommer regn... Anse dette som regn tiden... Og etter regn kommer sol, og solen kommer nok snart igjen! Jeg vil bare takke alle som har skrevet flotte artikkler for ok.no Yummy: stå på! Du er den beste Forum moderatoren jeg vet om! Puh, min lengste post til nå Edit: La merke til topicen, der står det "Bør yummy ta kvelden?" Kongefritt: du motsier jo deg selv, du stiller jo nærmest et krav om at han må ta kvelden.... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Dette er jo egentlig ikke noe å kave seg opp over. Alle som fikk med at Kongefritt sa han KREVDE handling vet jo at fyrn er helt ute på viddene, naken og forlatt... Må si meg enig med Artic der ja.. Selv om Vidar og jeg har krangla litt, tviler jeg ikke på hans evner som casemodder, pc-bygger og overklokkingskunnskaper... Alle kan være uheldige, og til deg, kongefritt: Ta og løp en tur ut på motorveien og når du hører noe stort og tungt komme, løp ut og etter lysene som kommer nærmere... Greit at overklokking ikke har hatt mest artikler i det siste, og kanskje ikke de mest interessante, men de prøver, og selv om det tar tid tror jeg det at utover vintern så kommer det mere interessante ting ettersom de verver skribenter hele tiden... Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 For det første syntes jeg innledningstonen til kongefritt var på viddene, Men han hadde et poeng hva med å la forum medlemmer få komme mer til med tester og lignende. personlig har jeg ikke snørring, men man kunne lagt inn en uatorisert testside hvor hjemmebrukerne av forum kunn presentert sine resultater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg