Beelsebub Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 Klokken er nå 23:23, men vil nok ikkje være 23:23 når dette innlegget blir posta, uansett tenkte eg skulle bidra litt til denne dikt tråden. Dette diktet er oppfølgaren til brak suksessen min "morgonstund" Littseinarepådagenstund Dikt eg planar om skrive har, lang tid det ofte tar. På forumet her er det ein http:// knapp, kanskje eg skal skrive det ned på ein lapp. Eg sitter å kjeder meg, håper dette også gjelder for deg. Forumet sponses av PCutstyr.no, kjeder meg gjer eg enno. Sliter litt med inspirasjonen for tida, eit ord som rimer på tida er lia. Forumet har også ein knapp som heiter LIST, det gjer meg litt pist. 4 .vers er godt i gang, Gnal baklengs blir lang. Dette diktet skal ikkje handle om pu..ng, ei heller stiv kuling. Dette diktet handler om ingenting, eg har voldtatt Tingeling. Den foregående linje var litt pervers, snart ferdig med 5. vers. No begynner eg seriøst å miste inspirasjon, kanskje er dette ein konspirasjon. Eg er ein smule paranoid, må ikkje forveksles med polaroid. No har eg dikta vel og lenge, tviler eg får så mykje som ein penge. No gidd eg snart ikkje meir, Trur eg stikk ut i hagen og slår opp leir. No ligger eg meg snart, noko som for meg virker smart. Prøver å spy det siste eg har inspirasjon, eg vonar eg ikkje blir plassert på ein instutisjon. I dag her eg lese ein god del, dog ikkje om den interessante hverdagen til ein sel. Metall er ikkje noko særlig godt å spise, lommelur rimer ikkje på fise. Gidder no ei meir God natt!! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Dere er alle poeter i mine øyne Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Virkelig en god poet! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Dette var tider... love is in the air! *nynne* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 dette er mer gay enn en dverg på en hest i en rosa ballkjole Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 For de som vil vite det så er det kalle som har skrevet dette Men spørs om noen vet hvem han er (han har ikke engang en konto på forumet ,men alikvell så visste de fleste hvem han var ) Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Please da.. ikke ta diktet mitt FOR seriøst Tehe. Uansett... Immolerende etyr så vidt meg forstådt påtent/brennende... Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Jeg beundrer den vakre perfekte musa. Der den er å roper ta på meg, ta på meg! Opp og ned og til høyre å venstre med musa. Jeg blir glad, med "min" røde gode mus! Som jeg kaller Razer..... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 tråder frå 2003 lar ein ligge ifred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg