CFD Skrevet 7. november 2003 Rapporter Del Skrevet 7. november 2003 Jeg kom over et dikt som er skrevet av en lovende dikter: Jento mi Når du på toget sitt kjenner eg det banker i hjertet mitt eg er nok forelska i deg og håper det er plass ved setet ditt Fjeset ditt lyser som en sol og dine øyne, som noen vakre stjerner Din kropp kunne vært med på Idol og når eg ser deg, er det meg du tenner Om Sommeren blir du litt brent og eg må må innrømme at eg blir tent når eg ser din bak med g-streng på vet eg ikke hva eg skal gjøre på når eg ser ditt fjes, som en perfekt blå himmel tenker eg på kor nydelig du er, og blir svimmel Eg klarer ikke å stoppe å tenke på deg for du er den greieste jenta eg har møtt viss eg og du en dag går hver for seg kommer eg til å grine støtt Skulle ønskt at du følte noe for meg, men eg er jo stygg og du er jo fin vi hører sikkert like dårlig sammen som en knust kopp uten lim Et lite kyss på munnen ville vært nok eg ville følt meg fullkommen og flott Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Rapporter Del Skrevet 7. november 2003 CFD er teh dyp ja! EDIT: [23:47] <phunkee> CFD|home : kan jeg få lov å poste "CreatureCanis, noen kommentarer?" Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. november 2003 Rapporter Del Skrevet 7. november 2003 Love is in the air.... eller ? *grin* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2003 Det er _IKKE_ meg som har skrevet det. Er en håpløs romantikker som sitter vedsiden av meg og lengter etter en dame.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. november 2003 Rapporter Del Skrevet 7. november 2003 Love is in the air.... eller ? *grin* Love is in the air herpoå forumet...haha men gratulerer da CFD,om du har fått funnet kjærleigheten din ellerno Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Rapporter Del Skrevet 7. november 2003 Det er _IKKE_ meg som har skrevet det. Er en håpløs romantikker som sitter vedsiden av meg og lengter etter en dame.. heter han Christian Fredrik? Elle kanskje skybert? : Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2003 Det er _IKKE_ meg som har skrevet det. Er en håpløs romantikker som sitter vedsiden av meg og lengter etter en dame.. heter han Christian Fredrik? Elle kanskje skybert? : Det er en person som sitter ved siden av meg har jeg sagt.. Jeg så diktet først for 10min siden.. Men diktet er fint det , bare synd at responsen ifra damen ikke har vært som håpet.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2003 Rapporter Del Skrevet 7. november 2003 "Jeg kom over et dikt som er skrevet av en lovende dikter" kan omformuleres til "Jeg fant et dikt i en skuff. Diktet er skrevet av en lovende dikter, nemlig meg" Eller? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Rapporter Del Skrevet 7. november 2003 Vel.. dette inspirerte meg: Du er som vadefuglens vabblegang i måneskinnets våkenatt Som en ensom stjerne skjult av håndens skummring Som et immolerende nebbdyr i soloppgangskved Som du er Som du blir Min, i evightens grenseløse morgenland Vakkert? Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2003 Rapporter Del Skrevet 7. november 2003 Som et immolerende nebbdyr i soloppgangskvedSom du er Tviler på at noen liker å bli kalt for nebbdyr Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Rapporter Del Skrevet 7. november 2003 Nebbdyr er fantastiske, spesiellt de immolerende... dessuten sa jeg SOM, de fleste skjønner at det er et språklig bilde for å beskrive den respektive kvinnens (mannens ?) genialitet. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 Du er som vadefuglens vabblegang i måneskinnets våkenatt Kult bokstavrim! Syntes egentlig det var et bra dikt. Men er litt usikker på hva "Som et immolerende nebbdyr i soloppgangskved" egentlig vil si... hehe. Men nebbdyr er artige skapninger. Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 nebbdyr kan jo også sjåast på son "freak of nature", ein blanding av ein and og ein oter, eller noko slikt. men å være spesiell er jo det ingenting i vegen med å være. kan vel ta å komme med eit dikt eg og. Morgonsstund Sitter her på hardware.no, frokost har eg ikkje spist enno. Eg er ganske sulten, kanskje eg burde rydde pulten. Kaffien var veldig varm, håper ikkje skade den påfører min tarm. Snus er igrunn kjempe digg, mykje betre enn ein sigg. Av diktere er eg ein av dei store, når eg blir stor skal eg ei bli ******. No gidder eg ikkje å skrive noe mer, dette diktets storhet eg håper dere ser. No trykker eg snart på svar-knappen, eg har i over 2 år hatt bil lappen. Eg er flink å rime, dog ikkje å mime. The End Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 nebbdyr kan jo også sjåast på son "freak of nature", ein blanding av ein and og ein oter, eller noko slikt. Du glemte beverhale. Kult dikt. En kamerat av meg holder på sånn, kommer på helt syke rim, blir gjerne litt i overkant perverse etterhvert... men men. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 Kan prøve meg på et jeg og. (suger i dette, men det får dere tåle) Er ikke noe kjerlighets dikt da. jeg var stor og mektig, hadde mer makt; en alle men det var, i den arkiverte tid nå er jeg liten og svak, er; som en fugl i bur jeg skuer; etter tingen så jeg blir fri nå styrer jeg mit folk, i krig de går de; skal gi meg verden jeg kan ikke selv; bli med mit bur er låst mit folk som en bølge; de kommer men hva skjer, noen har tat tingen, tat den som sin jeg sender ryttere, for og ta den til bake, den er jo min men, den faller; mot et hav av flammer Sauron Er noe jeg skreiv nå, første dikt siden ungdomskolen it sux. Edit: piss da, alle linjenne skulle jo ikke stå helt intil magen. agh. Er ikke no rim og rytme i dette, skal jo ikke være det i alle moderne dikt shrug: Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 nebbdyr kan jo også sjåast på son "freak of nature", ein blanding av ein and og ein oter, eller noko slikt. Du glemte beverhale. Kult dikt. En kamerat av meg holder på sånn, kommer på helt syke rim, blir gjerne litt i overkant perverse etterhvert... men men. Det er så og sei umulig å skrive dikt, viss lengde er lenger enn 3 vers, uten at innholdet blir perverst. Spesielt viss du vil at diktet skal rime. Å skrive dikt er morosamt, spesielt viss det retter seg mot personer. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 Please da.. ikke ta diktet mitt FOR seriøst Tehe. Uansett... Immolerende etyr så vidt meg forstådt påtent/brennende... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 Dere må legge dem ut på deviantart.com! Eg og har laget et par dikt: Like a Flame / Som en Ild To a Girl Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 nebbdyr kan jo også sjåast på son "freak of nature", ein blanding av ein and og ein oter, eller noko slikt. Du glemte beverhale. Kult dikt. En kamerat av meg holder på sånn, kommer på helt syke rim, blir gjerne litt i overkant perverse etterhvert... men men. Det er så og sei umulig å skrive dikt, viss lengde er lenger enn 3 vers, uten at innholdet blir perverst. Spesielt viss du vil at diktet skal rime. Å skrive dikt er morosamt, spesielt viss det retter seg mot personer. Diktene hans hadde en tendens til å handle om personer. Han prøvde å sjekke opp en dame med panikk/spontan-rim en gang. Det ble ganske heftige skildringer etterhvert. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 8. november 2003 Rapporter Del Skrevet 8. november 2003 http://www.poesi.no Mange fine dikt der. Mye køddedikt også. Noen av de er hysterisk morsomme!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg