Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Grafitti... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 V1 et flott komponert bilde. Kledelig med det litt svake gule som passer godt inn i sv/hv omgivelser. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Her var jeg litt inne på tanken av å bare beholde det gule bygget, men ser at det også finnes skriblerier øverst i trappa på det grå også så kanskje kutte rett under eller akkurat så vidt inne på det gule bygget og fjerne den grå murkanten ute til venstre. Men innrømmer gjerne at dette er styrt av at jeg sjøl er en ivrig samler av graffiti og tag. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Ragnar og Roar . Det er en del av vår historie selv om det ikke regnes som "høyverdig" kunst derfor synes jeg det er viktig å ta vare på dette også. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg