Ovidia2 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Nostalgic Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Flott portrett av en tankefull modell .Den fine nostalgiske stemningen med den duse fargepaletten gjør også bildet meget severdig. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Nydelig fargepalett! Dust og deilig bilde! 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Fint portrett der det meste matcher. Tenker her ikke minst på miljø og stil. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Jo, tekstilmessig stemmer det med tittelen. Frisyren ville nok passe godt inn i dag også. Faktisk tror jeg her at "Tankefull" ville være en vel så treffende tittel. Bildet bærer din vanlige gode kvalitet rent bortsett fra at jeg ville fjerna den halve skåla eller hva det nå er o venstrekanten og bare beholdt kopp og asjett. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2015 Jo, tekstilmessig stemmer det med tittelen. Frisyren ville nok passe godt inn i dag også. Faktisk tror jeg her at "Tankefull" ville være en vel så treffende tittel. Bildet bærer din vanlige gode kvalitet rent bortsett fra at jeg ville fjerna den halve skåla eller hva det nå er o venstrekanten og bare beholdt kopp og asjett. Roar [/quote Tusen takk for tilbakemeldingen Roar! Jo du kan ha rett i det med skålen. tenkte litt på det selv også, men da ble det litt mere oppstilt tenkte jeg så da fikk den være med.. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2015 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger fra dere også Alec, Helene og Ragnar! Satte stor pris på det! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg