muummi Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) Noen som vet om Altibox melder fra til NRK ang tv-lisens? Har tidligere hatt Get og de gjorde ikke det. Endret 28. mai 2015 av muummi Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) Noen som vet om Altibox melder fra til NRK ang tv-lisens? Har tidligere hatt Get og de gjorde ikke det. Ingen av dem gjør det; dette er et forhold mellom NRK og deg.... TV-distributørene blander seg ikke. Det er egentlig like greit å betale TV-lisensen, så slipper man alle disse bekymringene Endret 28. mai 2015 av TGB 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Jeg har tenkt det samme, men det mest logiske er at de IKKE gjør det. Det vil være i strid mot personvern, da de gir ut informasjon om sine kunder. Jeg tenkte at "Hva om NRK ringer min TV-leverandør for å spørre om jeg har abonnement der?", men then again: Brudd på lover og regler! Ingen bekymringer Lenke til kommentar
Strato Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 De melder ikke fra jeg har altibox og betaler ikke lisens. Skal også sies at jeg har altibox fordi jeg må (sameie). Ser aldri på tv. Bruker tvn til pc monitor og chromecast. Så jeg har ingen planer om å betale lisens. Bare husk at dersom du kjøper ny tv må du endten plombere den eller sette den på noen andre sitt navn. Butikker spør aldri etter legitimasjon, så det er bare å oppgi navn til en av gamlingene. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Ikke betal noe lisens før NRK sender deg brev eller banker på døra. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Jeg har ikke tenkt å betale når de banker på døra heller. Ikke akkurat slik at jeg planlegger å slippe dem inn.... Hallo. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Bra. Men de er kjent for å være vanskelige å ha med å gjøre om de første mistenker deg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Kontrollørene fra NRK lyver så det renner av de. Styr unna. (Men for å svare på spørsmålet; nei, de melder ikke til NRK). Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Betaler gladelig TV-lisens da NRK produserer mye bra. 1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Betaler gladelig TV-lisens da NRK produserer mye bra. Det er urelevant om du synes de produserer mye bra. Mange ser ikke på nrk, men ønsker likevel å bruke en TV skjerm som pc monitor. Det du sier er det samme som: "Jeg hadde synes at det var helt greit at noen tvang meg til å kjøpe BMW og ikke noe annet. Det er jo bra biler." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå