Jod-R Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Rust and House Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Det gamle skrotet i vannkanten er kanskje ikke så bra for miljøet, men kan være en gavepakke for en fotograf som prøver å lage noe interessant. Det blir utnyttet på en fin måte i disse to bildene, men har noen synspunkter. Nå er begge bildene tatt litt på "mellomdistanse". Etter min smak kunne jeg ønske at bildene var tatt med enten enda videre utsnitt eller enda tettere. Det gamle naustet (?) i V1 byr på så mange linjer og detaljer at det fungerer mer som et motiv i seg selv enn en innramning av landskapet. Her kunne jeg derfor ønske meg å se mer av naustet slik at det fremstod som en fullverdig del av landskapet. I V2 derimot så synes jeg at innramningen tar veldig mye areal i bildeflaten uten å tilføre så mye til bildet. Det mest interessante er jo den taggete kanten og ikke flaten rundt. Her kunne utsnittet derfor vært tettere etter min smak slik at det var tydeligere hva som er ramme og hva som er motiv. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 29. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2015 Det er noe gammelt rust saker som jeg tror stammer tilbake til krigen (iallefall det som ble sagt til meg), fant noe som lignet på tog skinner. Det som vises i v1 er nesten hele saken og jeg synes ikke det ble noe bra alene. Helt enig at v2 ikke ble helt det store, men slengte den bare med. Men takk for en god og utfyllende kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg