Dundersalt Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Noen formening om denne? Finner lite teter og omtale. http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/tv-lcd-led-og-plasma/tv-58-90-tommer/samsung-ue65ju7005txxe/216260.5290/ Evt har man UE65HU7505: https://www.komplett.no/samsung-65-uhd-led-smart-tv-ue65hu7505/812152 Eller enda billigere om en går UE65H6475 Eller bør jeg rett og slett vente på at 2014modellene faller mer i pris, eller noe nytt kommer? Har ingen bråhast, kun lyst på ny tv Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Tjas, den ser jo lovende ut da. Litt skeptisk til tizen, ville venta på noen pro og irl reviews om tizen på tv. Lenke til kommentar
keiko88 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Ingen som har prøvd ut 7005? :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Ingen som har prøvd ut 7005? :-) Jeg har hatt min i ca. 2 uker. Jeg hadde store forventninger. Bildet i seg selv er meget bra, og TV-en har en spillmodus som gjør forsinkelsen bra til gaming. Den er flott hva angår speiling av en PC/mobil og streaming av lokalt innhold. Jeg liker også at alle utgangene kommer på en egen "switch" som gjør at man får minimalt med kabler ned fra TVen dersom den henges på vegg. Men la meg heller fokusere på det negative, det som gjør at jeg vurderer å levere den tilbake innen fristen på en måned - Pr. dags dato meget få apper tilgjengelig. Netflix, youtube, viaplay og NRK er vel de eneste som er verdt å nevne. Altså ingen plex, spotify, HBO osv. - Tizen (operativsystemet) er tregt. Trykker man "søk" i en søkeboks så tar det helt 100% seriøst 4 sekunder før tastaturet dukker opp på skjermen og man kan begynne å taste. Deretter tar det ytterligere 2 sekunder før den første bokstaven blir registrert. Det virker som om Tizen er sluppet mens det fortsatt er i beta. Det er bugs, det er tregt og ikke særlig innbydende. Lovnader om at Tizen skal bli bra vet jeg ikke om jeg tør stole på. Foreløpig må jeg bruke chromecast, noe som bør være unødvendig for en relativt ny smart-tv. Hvem vet om jeg fortsatt sitter og venter på appene mine om et halvt år til...? Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Ingen som har prøvd ut 7005? :-) Jeg har hatt min i ca. 2 uker. Jeg hadde store forventninger. Bildet i seg selv er meget bra, og TV-en har en spillmodus som gjør forsinkelsen bra til gaming. Den er flott hva angår speiling av en PC/mobil og streaming av lokalt innhold. Jeg liker også at alle utgangene kommer på en egen "switch" som gjør at man får minimalt med kabler ned fra TVen dersom den henges på vegg. Men la meg heller fokusere på det negative, det som gjør at jeg vurderer å levere den tilbake innen fristen på en måned - Pr. dags dato meget få apper tilgjengelig. Netflix, youtube, viaplay og NRK er vel de eneste som er verdt å nevne. Altså ingen plex, spotify, HBO osv. - Tizen (operativsystemet) er tregt. Trykker man "søk" i en søkeboks så tar det helt 100% seriøst 4 sekunder før tastaturet dukker opp på skjermen og man kan begynne å taste. Deretter tar det ytterligere 2 sekunder før den første bokstaven blir registrert. Det virker som om Tizen er sluppet mens det fortsatt er i beta. Det er bugs, det er tregt og ikke særlig innbydende. Lovnader om at Tizen skal bli bra vet jeg ikke om jeg tør stole på. Foreløpig må jeg bruke chromecast, noe som bør være unødvendig for en relativt ny smart-tv. Hvem vet om jeg fortsatt sitter og venter på appene mine om et halvt år til...? Hvordan er 65UF852V iforhold til TVen din? Og hva med input lag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Ingen som har prøvd ut 7005? :-) Jeg har hatt min i ca. 2 uker. Jeg hadde store forventninger. Bildet i seg selv er meget bra, og TV-en har en spillmodus som gjør forsinkelsen bra til gaming. Den er flott hva angår speiling av en PC/mobil og streaming av lokalt innhold. Jeg liker også at alle utgangene kommer på en egen "switch" som gjør at man får minimalt med kabler ned fra TVen dersom den henges på vegg. Men la meg heller fokusere på det negative, det som gjør at jeg vurderer å levere den tilbake innen fristen på en måned - Pr. dags dato meget få apper tilgjengelig. Netflix, youtube, viaplay og NRK er vel de eneste som er verdt å nevne. Altså ingen plex, spotify, HBO osv. - Tizen (operativsystemet) er tregt. Trykker man "søk" i en søkeboks så tar det helt 100% seriøst 4 sekunder før tastaturet dukker opp på skjermen og man kan begynne å taste. Deretter tar det ytterligere 2 sekunder før den første bokstaven blir registrert. Det virker som om Tizen er sluppet mens det fortsatt er i beta. Det er bugs, det er tregt og ikke særlig innbydende. Lovnader om at Tizen skal bli bra vet jeg ikke om jeg tør stole på. Foreløpig må jeg bruke chromecast, noe som bør være unødvendig for en relativt ny smart-tv. Hvem vet om jeg fortsatt sitter og venter på appene mine om et halvt år til...? Hvordan er 65UF852V iforhold til TVen din? Og hva med input lag? Har ikke prøvd den TV-en du snakker om der. Men sjekk denne anmeldelsen av ue55ju7500 (de sier at 7000 har samme panel, bare at 7500 er buet, så anmeldelsen "teller" for den u-buede versjonen også. Anmeldelsen virker være gjort av veldig seriøse folk. https://www.avforums.com/review/samsung-ue55ju7500-4k-uhd-hdtv-review.11274 TV-en får 9/10 mulige og er veldig god til gaming grunnet veldig lav input lag når man aktiverer "Game mode." Da har TV-en 21 MS. Normalt har den 116ms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå