Infectionsys Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Hei! Bestilte noen briller for et par uker siden, disse kom frem en ukes tid etter at de ble levert til Postnord. Jeg fikk derimot rask greie på at det var noe som var galt, det var altså en slags knekk ved stangen og selve brille formen. Snakket med Extraoptical om dette, via deres chat. Alt ordnet seg, trodde jeg ihvertfall. Endelig, en uke etter at pakken ble sendt, får jeg endelig mulighet til å bruke sporingsnummeret. Prøvd hver dag, siden forrige uke, uten at det gikk. Her ser jeg at pakken ble: "Sendingen er mottatt terminal og blir videresendt" 4 ganger samme dag, til helt forskjellig tidspunkt. Og dermed idag, 28. ble den "Sendingen er mottatt terminal og klargjøres for levering" Derimot,nå til problemet. Ser altså at det står 1 siffer i postnummeret feil. Det skulle altså være 9, men ser at det står 6. Kommer pakken frem? Burde jeg ringe deres dyre 5 sifra telefonnummer? Må vell ikke betale noe, da den første pakken hadde riktig postnummer, og dette er dermed Extraopticals feil, da de har skrevet inn feil siffer i postnummeret. (Det er det andre sifferet, som jeg mistenker har stor betydning) Lenke til kommentar
Zash Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Ring 22 32 90 00 så slipper du den dyre telefonregningen! Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 29. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2015 Kult, de sendte pakken i retur, men samtidig står det at den er på mypack utleveringssted. HUH? Er i en stoor telefon kø, med drittmusikk! ANBEFALER IKKE, ALDRI, POSTNORD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå