Gå til innhold

Twitch bannlyser spel for vaksne

Anbefalte innlegg

LarZen skrev mye bra satt litt på spissen.

Problemet med USA er at kristendommen fortsatt har et klamt grep om landet. Men år etter år blir grepet svakere og en dag vil det glippe.

Som noen sa over så er allikevel den statlige sensuren mye svakere enn i mange Europeiske land som Tyskland, Frankrike og Storbritannia og det er en veldig god ting.

Endret av Mithridates VI
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig ser jeg ikke problemet her, prinsipielt eller moralsk. Twitch.tv har ingen forpliktelser til å videreformidle alle og enhver, og står helt fritt til å lage de reglene de vil. Skulle twitch.tv gå for langt så vil andre tjenester uten disse begrensningene dukke opp

• Liker 3
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig ser jeg ikke problemet her, prinsipielt eller moralsk. Twitch.tv har ingen forpliktelser til å videreformidle alle og enhver, og står helt fritt til å lage de reglene de vil. Skulle twitch.tv gå for langt så vil andre tjenester uten disse begrensningene dukke opp

Einig med du. Twitch driv eit firma og skal tene pengar, noko dei kanskje har berekna seg fram til at dei gjer meir av ved å forby ein del innhald. Eventuelt at dei forbyr ein del av prinsipp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Veldig kortenkt av deg, bare fordi du ikke ser noen verdi i noen av titlene som er på lista nå, betyr det ikke at ting du finner mer verdi i ikke vil havne der seere.

Og syns du dette er riktig prinsipielt sett?

Hvis et spill jeg finner verdi i, havner på lista. So what? Det betyr jo bare at jeg ikke kan se andre folk spille, eller strømme det selv på twitch. Jeg kan jo fortsatt spille det selv og benytte andre strømmetjenester.

Se Vegard# sitt innlegg lenger opp her. Syns det besvarer spørsmålet ditt bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...