Gå til innhold

Vurderer å gå for Geforce gtx 970 ASUS strix SLI.

Anbefalte innlegg

Dette er det oppsettet jeg har nå:

Prosessor          Intel Core i5-4690K

Skjermkort         ASUS  Strix GeForce GTX 970

Kabinett             Fractal Design Define R5 Black

Hovedkort          ASUS Z97-A, Socket-1150

RAM                  HyperX Savage DDR3 2400MHz 8GB

PSU                   EVGA SuperNOVA G2 750W

Kjøler                 Cooler Master Hyper 212 Evo CPU Kjøler

Er det noen som vet om noen ulemper/fordeler med sånn det er nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser mange poster rundt om på nett hvor folk klager over støy på Strix-kortene. Spesielt coil whine.

Var på nippet til å slå til selv for en stund siden men er litt allergisk mot støy da pc brukes svært mye til musikk.

Lenke til kommentar

Ser mange poster rundt om på nett hvor folk klager over støy på Strix-kortene. Spesielt coil whine.

Var på nippet til å slå til selv for en stund siden men er litt allergisk mot støy da pc brukes svært mye til musikk.

Hørt motsatt jeg. At dette var det med minst coil whine.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med lyd, men det kan jo ha noe med kabinettet mitt.

Lenke til kommentar

Google "asus strix 970 coil whine" gir godt over 24000 treff, så postene ligger på lange rekker. Om andre kort er like ille er jo ikke godt å si.

Nå ser det uansett ikke ut til å spille noen rolle for TS. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Google "asus strix 970 coil whine" gir godt over 24000 treff, så postene ligger på lange rekker. Om andre kort er like ille er jo ikke godt å si.

Nå ser det uansett ikke ut til å spille noen rolle for TS. :)

Google hva som helst og det har treff -.-

970 sc/ssc. Msi og kfa2 er kjent for mere

Lenke til kommentar

Ja, det er klart. Jeg spurte mest for min egen del da jeg snart kommer til å oppgradere, og mye tyder på at det blir GTX 970. Jeg har ikke 144hz skjerm, så det spiller ikke så stor rolle. Spiller lite FPS. Det går mest i strategi, bilspill og RPG her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...