borat Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Dette er det oppsettet jeg har nå: Prosessor Intel Core i5-4690K Skjermkort ASUS Strix GeForce GTX 970 Kabinett Fractal Design Define R5 Black Hovedkort ASUS Z97-A, Socket-1150 RAM HyperX Savage DDR3 2400MHz 8GB PSU EVGA SuperNOVA G2 750W Kjøler Cooler Master Hyper 212 Evo CPU Kjøler Er det noen som vet om noen ulemper/fordeler med sånn det er nå? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Bare ett lite et. D kan ikke ha sli med det hk. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Bare ett lite et. D kan ikke ha sli med det hk. Det er da en SLI logo på selve boksen. http://media.bestofmicro.com/S/8/435176/original/asus_z97-a_kit.jpg Lenke til kommentar
borat Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Bare ett lite et. D kan ikke ha sli med det hk. Hovedkortet støtter både crossfire og SLI. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Hørt feil da. Beklager kan ikke se noe prob. Samme som meg basiccly bare med i5. Lenke til kommentar
borat Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Hørt feil da. Beklager kan ikke se noe prob. Samme som meg basiccly bare med i5. Vil det at jeg har i5 skape noen problemer? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Ser mange poster rundt om på nett hvor folk klager over støy på Strix-kortene. Spesielt coil whine. Var på nippet til å slå til selv for en stund siden men er litt allergisk mot støy da pc brukes svært mye til musikk. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 ^^ Strix er noen av de stilleste 970'ene Og nei i5 funker helt fint med sli 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Ser mange poster rundt om på nett hvor folk klager over støy på Strix-kortene. Spesielt coil whine. Var på nippet til å slå til selv for en stund siden men er litt allergisk mot støy da pc brukes svært mye til musikk. Hørt motsatt jeg. At dette var det med minst coil whine. Lenke til kommentar
borat Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 ^^ Strix er noen av de stilleste 970'ene Og nei i5 funker helt fint med sli Da tror jeg at jeg tar det da. Lenke til kommentar
borat Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Ser mange poster rundt om på nett hvor folk klager over støy på Strix-kortene. Spesielt coil whine. Var på nippet til å slå til selv for en stund siden men er litt allergisk mot støy da pc brukes svært mye til musikk. Jeg har ingen problemer med lyd, men det kan jo ha noe med kabinettet mitt. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Ser mange poster rundt om på nett hvor folk klager over støy på Strix-kortene. Spesielt coil whine. Var på nippet til å slå til selv for en stund siden men er litt allergisk mot støy da pc brukes svært mye til musikk. Hørt motsatt jeg. At dette var det med minst coil whine. Google "asus strix 970 coil whine" gir godt over 24000 treff, så postene ligger på lange rekker. Om andre kort er like ille er jo ikke godt å si. Nå ser det uansett ikke ut til å spille noen rolle for TS. 1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Ser mange poster rundt om på nett hvor folk klager over støy på Strix-kortene. Spesielt coil whine. Var på nippet til å slå til selv for en stund siden men er litt allergisk mot støy da pc brukes svært mye til musikk. Hørt motsatt jeg. At dette var det med minst coil whine. Google "asus strix 970 coil whine" gir godt over 24000 treff, så postene ligger på lange rekker. Om andre kort er like ille er jo ikke godt å si.Nå ser det uansett ikke ut til å spille noen rolle for TS. Google hva som helst og det har treff -.- 970 sc/ssc. Msi og kfa2 er kjent for mere Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 ^^ Litt men ikke hvis d uansett ikke får mere enn 60 fps Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Eller hvis d har 144hz panel 144 fps osv Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Ja, det er klart. Jeg spurte mest for min egen del da jeg snart kommer til å oppgradere, og mye tyder på at det blir GTX 970. Jeg har ikke 144hz skjerm, så det spiller ikke så stor rolle. Spiller lite FPS. Det går mest i strategi, bilspill og RPG her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå