Leo21 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Heihei! Er en gutt som har en helt ålreit kropp, er verken fett eller tynn. Noe midt imellom. Men har et problem, som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Rundt magen min er det endel fett, som ikke ser så særlig bra ut, magen er lubben altså. Noen tips til hvordan jeg kan få fjernet dette, til en flat og "normal" mage? Da tenker jeg spesielt på et kostholdsprogram, som gjør at den lubne magen blir fjernet. Takk for tips til allesammen. Lenke til kommentar
gunnar453 Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Slutt med melk og melkeprodukter, rømme, fløte og produkter som inneholder melke/mysepulver. Ble kvitt magefettet jeg ikke klarte å få vekk med trening. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Har faktisk litt akkurat samme problem, en pittesåliten kul rett under navelen, kan være fordi jeg drikker mye melk, men det er jeg ikke villig til å ofre ^^ Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Øl må også nevnes. Ikke gi melk all skyld! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Kaloriunderskudd. Du må ned i fettprosent. Mage området er noe av det siste stedet fettet forsvinner fra. Så spis sunt og tren hardt. Høres gjerne teit ut, men er så "enkelt" Du kan også prøve IF. Periodisk faste. Lenke til kommentar
gunnar453 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Kan nevne at melk inneholder vekst hormoner som gjør at kroppen legger på seg mer fett. Greit hvis en trener mye og vil bli stor, ellers ikke Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Men hvorfor prøver du å få den bort? Har du ikke sett hvor mye jenter sikler etter den glamorøse "pappakroppen"? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Men hvorfor prøver du å få den bort? Har du ikke sett hvor mye jenter sikler etter den glamorøse "pappakroppen"? Er bare bullshit. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Men hvorfor prøver du å få den bort? Har du ikke sett hvor mye jenter sikler etter den glamorøse "pappakroppen"? Er bare bullshit. Så var det ikke et seriøst innlegg heller. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Men hvorfor prøver du å få den bort? Har du ikke sett hvor mye jenter sikler etter den glamorøse "pappakroppen"? Er bare bullshit. Så var det ikke et seriøst innlegg heller. Good, men jeg har fortsatt en lubben mage ^^ så blir trim i ferien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå