Gå til innhold

Gammel lacie hard disk vil ikke starte skikkelig.

Anbefalte innlegg

Har en ganske gammel lacie hard disk som ikke vil starte skikkelig. Når jeg setter på stømmen begynner den og hakke og pipe. Hadde multilader da ingen ledninger fulgte med. Første gang dette skjedde mener jeg å huske at det kom litt røyk ut så julekort ledninger, men det sluttet å ryke å fikk vel brukt en ett par ganger etter dette men så fant jeg ut at tappen på laderen hadde pluss og minus, men det kom ikke lys i laderen om jeg satt den feil, men en av tappene var skjev. Da kjøpte jeg ny med ny tapp men er ingen forskjell. Den slår seg greit på men etter få sekunder begynner ulydene. Og den kobler seg visstnok til dataen men me den gang det hele starter kommer det opp at tilkoblingen mislykkes og den vises ikke på dataen HJELP PLIIIIZ har masse viktig på den som ikke erlagt andre plass konfirmasjoner,oppvekster,begravelser, dåper osv VÆR SÅ SNILL OG HJELP MEG!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Ibas klarer nok å redde ut det meste på disken, men det koster deg vel rundt 10 laken, men du kan også få prognose som er rimeligere om det ikke går. Billigere å ikke legge alle eggene i en kurv og bruke backup. Det er noe de fleste desverre lærer av skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...