Gå til innhold

Grafikk-problemer i spel


Anbefalte innlegg

http://home.no.net/xgamex/battlefeil.html <-- bilda er litt store så gå inn her før du leser videre.

 

Eg har store grafikk problemer i dei fleste spela mine. (Slik som på bilda) det er forferdelig iriterande og nesten ikkje spelbart når det plutseleg dukker opp ein vegg rett forann fienden.

 

Av og til tenker eg at "Yeees, der er ei bru som går over til den andre sida av elva"!!!! men ka skjer når eg kjeme bort ? Jo da er det vistnok berre eit problem med grafikken slik at det såg ut som at det var ei bru.

 

Det kommer også hull i bakken av og til slik at det ser ut som det er 100 meter ned, men som sakt så er det ein grafikkfeil...

 

Dette problemet gjelder i max payne2, C&C generals+tilleggspakken, Battlefield, +++ husker ikkje ka andre, men det var fleire.

 

Eg har lasta ned den nyaste drivaren til grafikk-kortet (GF4 TI-4200) + patcher til spela.

 

Pliiis hjelp !!! :grine:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du alltid hatt disse problemene? har du prøvd grafikk kortet i en annen PC og sett om du får samme problemene, evt. prøve ett annet kort i din PC?

Problemene oppsto ein dag i forige veke, før det så funka det heilt fint.

Eg har ikkje prøvd grafikk-kortet i ein anna pc, heller ikkje prøvd eit anna kort i min.

Lenke til kommentar

Kan du komme på noe du har innstallert som gjør at dette skjer?

 

Hvis du har XP og (den ressurskrevende funksjonen) System Restore påslått så kan du jo evt. prøve den og se om det hjelper. Sett maskinen tilbake til før problemet oppstod og hvis det ikke funker så kan du bare sette den tilbake slik den var igjen.

Lenke til kommentar

Mener jeg fikk samme problem en gang for 2-3 uker siden etter at jeg hadde installert en ny grafikk-driver til Ti4200-kortet mitt. Hvis du sletter de nye driverne og legger inn noen gamle så kanskje det hjelper deg litt på vei.

 

30.82 versjonen av Detonator-driverene er god og stabil versjon. Prøv den. :-)

Lenke til kommentar
Kan du komme på noe du har innstallert som gjør at dette skjer?

Hvis du har XP og (den ressurskrevende funksjonen) System Restore påslått så kan du jo evt. prøve den og se om det hjelper.

Eg hadde innstalert tileggspakken til C&C generals. Startet og spele det og da merket eg problema. Eg har nå avinnstalert spelet men det hjelpte ikkje.

Ka er System restore ? og korleis slår eg den på/av ?

Lenke til kommentar

Vel, funksjonen må være påslått fra før dette skjedde hvis du skal bruke den, men det er den sikkert siden du ikke har brukt den.

 

Slik finner du frem til programmet:

Start - Tilbehør - Systemverktøy - Systemgjenoppretting (System Restore)

Derfra følger du bare veiviseren og velger en dato fra før problemet oppstod.

Vær obs på at dette setter tilbake alt du har gjort fra nå av og til datoen du velger, men du kan ta det tilbake etterpå hvis dette ikke hjalp.

Du kan også velge hvilke stasjoner på disken du vil at System Restore skal sette tilbake på Systemgjenopprettingsinnstillinger.

 

Jeg har ihvertfall hatt god hjelp av denne funksjonen flere ganger!

Lenke til kommentar
I dag var det like før eg kasta heile ¤%%¤ skjermkortet !!!!!

 

Nå har eg prøvd grafik-kortet i ein annen pc --> funka fint

Formatert og lagt heile maskina inn på nytt --> Gjekk bra

Innstalerer eit ORGINALT spill --> Resultat --> http://home.no.net/xgamex/battlefeil.html

 

Har ikkje spelt på fleire veker HJEEEEEELP :grine:

Eg har nå funne feilen. Viss eg skrur ned fargane til medium (16 bit) da er det slike rare ting på skrivebordet, men viss eg skrur opp til (32 bit) da blir det bra igjen. Noken som har det problemet og vet kva eg skal gjere ? dei fleste spela kjøyrast vell i (16 bit) :!:

Lenke til kommentar

høres ut som driverproblemer..

prøv og avinnstalere driverene dine(legg eller fjern programmer)

 

og innstalere driverene på nytt igjen...

renger med at du også har innstalerte driverene til hk(hovedkortet)ditt..

 

 

hvis du går på win programfiler og inn på direct x,der vil se display.

prøv og ta testene der(direct 3d og direct draw)..

 

har du direct x 9 og nye driver til ti-kortet ditt..!

 

http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_44.03

 

http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en

Lenke til kommentar
høres ut som driverproblemer..

prøv og avinnstalere driverene dine(legg eller fjern programmer)

 

og innstalere driverene på nytt igjen...

renger med at du også har innstalerte driverene til hk(hovedkortet)ditt..

 

 

hvis du går på win programfiler og inn på direct x,der vil se display.

prøv og ta testene der(direct 3d og direct draw)..

 

har du direct x 9 og nye driver til ti-kortet ditt..!

 

http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_44.03

 

http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en

Ser ut til at det hjelpte litt med den drivaren, men det er ikkje bra enda. :grine:

Den andre linken din til microsoft fann eg ikkje ut av.... det gjekk ikkje og laste ned derfra... kunne eg fått ein annen link... ;)

Lenke til kommentar
Ja, men du får ikke brukt all teknologien som ligger i 9'ern. Men DX er bakoverkompatibel som det heter :)

trur eg blir sprøøøøø !!! Det hjelper ikkje med directX9.0 heller. det er fuuuult av kvite små firkanter runt om på spelet, overalt. og dei blinker .. bitte bitte små over 100 stykk på kvart bilde !!!! hjeelp :grine:

Lenke til kommentar

Jaja. Da var dagen komt, og pcen er hentet etter reperasjon.

Fekk med ein lapp der det stod: Bytta skjermkort ! Garanti !

 

Så til alle dere med samme problemet... send pcen til reperasjon. ;)

 

Foresten so var det ikkje samme type skjermkort som eg fekk igjen.

Eg hadde GeForce TI 4200 og nå har eg fått GeForce FX 5200, er det eit beire skjermkort eller sånn ca likt ? :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...