Laka Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Bestilte meg litt snadder hos Elfa for noen minutter siden. Valgte bestilling uten kundenummer (mot postoppkrav), og når jeg trykte OK for å fullføre orderen skjedde det ingen ting, site'en oppdaterte seg bare. Det kom ingen "takk for ditt kjøp hos elfa e.l" Er dette alt som skal skje eller? Haster! mvh, Lasse Lenke til kommentar
Frodo_Torpedo Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Jepp. Har bestillt en del fra Elfa og har alltid fått god service. Det at du ikke satte no kundenummer gjør ingenting, mener å huske at du får et kundenummer, men dette roter jeg alltid bort. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 Se om jeg har forstått dette rett; Jeg skal ikke få noen form for "takk" etter jeg har bestilt, bare en oppdatering og det er alt? mvh, Lasse Lenke til kommentar
Laka Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Ja, har jeg forstått det rett!? mvh, Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå