Ragnar Skj Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Fra Knivsfjellet, Hurum Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Fantastisk utsikt med modellen pent plassert i fururamme. Roar Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Vakker utsikt, og fint at du fikk med en person som tittet utover. Litt midtstilt om man skal være kritisk, men det er vel kanskje smak og behag. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Fantastisk utsikt med modellen pent plassert i fururamme. Roar Takk for kommentar Roar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Vakker utsikt, og fint at du fikk med en person som tittet utover. Litt midtstilt om man skal være kritisk, men det er vel kanskje smak og behag. Henning Hei HSP, Takk for konstruktiv kommentar. Personens midtstilling i bildet var jeg klar over, men masse buskas til venstre i bildet gjorde umulig å vende seg den veien, og mot høyre ville jeg miste utsikten mot Oslofjorden, så kompromisset ble dette. (En del andre elementer er for øvrig fjernet) Skj Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Noen ganger må man velge et kompromiss, og utifra det du skriver så har du nok valgt rett i å la det være litt midtstilt. H Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Ser ut som balsam for sjela å sitte der! Deilig utsikt! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Ser ut som balsam for sjela å sitte der! Deilig utsikt! Balsam er det rette ordet ! Takk for kommentar. Skj 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Flott oversiktsbilde ... nydelig landskap mvh Torhild Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Hei Ragnar Flott utsikt og sikkert koselig at ta en pause der med kaffe og noe at spise M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Flott oversiktsbilde ... nydelig landskap mvh Torhild Det er mye fin natur i Norge, og som regel behøver man ikke å bevege seg så langt for å oppleve det. Takk for din tilbakemelding. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Hei Ragnar Flott utsikt og sikkert koselig at ta en pause der med kaffe og noe at spise M v h Leif Takk for kommentaren din Leif ! Skj Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Helt herlig - og sååå hjemlig! :-) Skimter Langøya der ute i fjorden til venstre.Den gang de to ut kalstein der var det langøyskøta som bragte arbeidsfolk på jobb der ute. De blei plukket opp fra Sandvika og Bjørkøya. På visse tider på lørdager gikk skøyta mellom Bjørkøya og Holmestrand og da var det mulig å komme seg til Holmestrand på en kinotur. Et helt ypperlig bilde Ragnar, med furuer og fjellknauser og det hele Det er vel ikke så langt fra Værket der du tar av for å komme opp dit? Mvh, Jon Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Et flott bilde å hvile øynene på. Også en god dybde å kunne strekke øynene på. Mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Helt herlig - og sååå hjemlig! :-) Skimter Langøya der ute i fjorden til venstre.Den gang de to ut kalstein der var det langøyskøta som bragte arbeidsfolk på jobb der ute. De blei plukket opp fra Sandvika og Bjørkøya. På visse tider på lørdager gikk skøyta mellom Bjørkøya og Holmestrand og da var det mulig å komme seg til Holmestrand på en kinotur. Et helt ypperlig bilde Ragnar, med furuer og fjellknauser og det hele Det er vel ikke så langt fra Værket der du tar av for å komme opp dit? Mvh, Jon Hei, fint at du kunne kjenne deg igjen langt der ute i det blå. Du forteller meg ting jeg faktisk Ikke var klar over, på tross av at jeg egentlig er fra Vestfold. Artig at du nevner dette. Turen starter ved Klokkarstua helsetun, litt nedenfor kirken og prestegårdsalleen som jeg la ut et bilde av for noen dager siden. Det er merket sti som begynner litt bak helsetunet. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Et flott bilde å hvile øynene på. Også en god dybde å kunne strekke øynene på. Mvh Ibn Hjertelig takk for din hyggelige tilbakemelding ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg