Gå til innhold

Fra Knivsfjellet, Hurum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vakker utsikt, og fint at du fikk med en person som tittet utover. Litt midtstilt om man skal være kritisk, men det er vel kanskje smak og behag.

Henning

Hei HSP, Takk for konstruktiv kommentar. Personens midtstilling i bildet var jeg klar over, men masse buskas til venstre i bildet gjorde umulig å vende seg den veien, og mot høyre ville jeg miste utsikten mot Oslofjorden, så kompromisset ble dette. (En del andre elementer er for øvrig fjernet)

Skj

Lenke til kommentar

Helt herlig - og sååå hjemlig! :-)

Skimter Langøya der ute i fjorden til venstre.Den gang de to ut kalstein der var det langøyskøta som bragte arbeidsfolk på jobb der ute. De blei plukket opp fra Sandvika og Bjørkøya. På visse tider på lørdager gikk skøyta mellom Bjørkøya og Holmestrand og da var det mulig å komme seg til Holmestrand på en kinotur.

Et helt ypperlig bilde Ragnar, med furuer og fjellknauser og det hele

Det er vel ikke så langt fra Værket der du tar av for å komme opp dit?

Mvh, Jon

Lenke til kommentar

Helt herlig - og sååå hjemlig! :-)

Skimter Langøya der ute i fjorden til venstre.Den gang de to ut kalstein der var det langøyskøta som bragte arbeidsfolk på jobb der ute. De blei plukket opp fra Sandvika og Bjørkøya. På visse tider på lørdager gikk skøyta mellom Bjørkøya og Holmestrand og da var det mulig å komme seg til Holmestrand på en kinotur.

Et helt ypperlig bilde Ragnar, med furuer og fjellknauser og det hele

Det er vel ikke så langt fra Værket der du tar av for å komme opp dit?

Mvh, Jon

Hei, fint at du kunne kjenne deg igjen langt der ute i det blå. Du forteller meg ting jeg faktisk Ikke var klar over, på tross av at jeg egentlig er fra Vestfold. Artig at du nevner dette. Turen starter ved Klokkarstua helsetun, litt nedenfor kirken og prestegårdsalleen som jeg la ut et bilde av for noen dager siden. Det er merket sti som begynner litt bak helsetunet.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...