RRhoads Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Idag kjører jeg to skjermer, en Nec 24WMGX3 og en Dell U2412. Begge har samme oppløsning på 1200x1920. Jeg har brukt disse på et Radeon HD6970 kort, og det har fungert bra. Nå skal jeg oppgradere, og har sett meg ut GTX970. Jeg har lest at nVidia har problemer med flere skjermer av ulikt merke, men er usikker på om dette gjelder hvis du kjører spill/filmer over flere skjermer om gangen. Jeg har tenkt å spille på én skjerm, men jeg vil ha desktop over to skjermer. Vil dette fungere med nVidia, eller er jeg dømt til å holde meg til AMD? Lenke til kommentar
noobsquad Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Blir veldig overrasket hvis dette blir ett problem. Problemene oppstår når du skal begynne å dra spill over flere skjermer. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Takk for kjapt svar. Det var det jeg trodde, men ville vite helt sikkert Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Det er ikke noe problem å bruke flere skjermer av ulikt merke, har GTX970 selv og bruker 3 forskjellige skjermer uten problem. Det som er et problem er hvis man skal spille på alle 3 med et sammenhengende bilde. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå