Roar Kneppen Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Stående og liggende rektangler. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Dette likte godt egentlig. Annerledes utsnitt. Hvite bygg farget gule av solen, mot en lys lys blå bakgrunn. Skyggeeffektene på byggene, både harde og noen gradienter. Meget behagelig. Men litt skeivt er det vel? Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Dette likte godt egentlig. Annerledes utsnitt. Hvite bygg farget gule av solen, mot en lys lys blå bakgrunn. Skyggeeffektene på byggene, både harde og noen gradienter. Meget behagelig. Men litt skeivt er det vel? Henning Ja tatt i bratt skråvinkel nedenfra så jeg ot dem lene seg litt bakover uten å gjøre noe med det. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 I samme stil som ditt forrige bilde, men allikevel med et annet uttrykk. Stilrent dette også, selv om det forrige var enda bedre etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Knallbilde igjen Roar! nydelige farger og delikat utsnitt! Kunne godt hengt på veggen min dette også....sammen med det i går! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Dette bildet kledde panoramaformatet. Ble noe grafisk over det! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Er enig med Helene , dette og det forrige bildet passer på veggen sammen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg