Gå til innhold

Jernbanetorget, Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Kreativ komposisjon hvor personene er fanget i motlys med omriss av lys rundt samtidig som de kaster skygge.

Skulle kanskje vært litt mer luft øverst .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

For noen tanker....sikkert 3 fotografer:-)

Synes dette ble tøft, med sin totale ubalanse. Gjør bildet spennende, ikke minst med settingen. Blir som om du bare får et glimt av det som skjer. Stilig form på feltet som er belyst og steinhellene samt mørke partier, får en til å tenke på et kjellerrom eller lignende.

Håper bare hun rakk og komme seg opp i lyset......

Lenke til kommentar

Kreativ komposisjon hvor personene er fanget i motlys med omriss av lys rundt samtidig som de kaster skygge.

Skulle kanskje vært litt mer luft øverst .

Mvh

Alec

For noen tanker....sikkert 3 fotografer:-)

Synes dette ble tøft, med sin totale ubalanse. Gjør bildet spennende, ikke minst med settingen. Blir som om du bare får et glimt av det som skjer. Stilig form på feltet som er belyst og steinhellene samt mørke partier, får en til å tenke på et kjellerrom eller lignende.

Håper bare hun rakk og komme seg opp i lyset......

Et bilde som du bare må se nærmere på. Komposisjonen, plasseringen av personene, lyset som kommer inn og lager delvis omriss av disse er flott.

Typisk god HSP-stil etter min oppfatning.

Vennlig hilsen Ragnar

Takk for at dere tok dere bryet med å titte og kommentere på bildet mitt! Jeg setter virkelig pris på de innspillene jeg får her.

Henning

Lenke til kommentar

Huff dette så nå nesten litt skummelt ut, med jente som forfølges av gutter i hettegenser..;) (i alle fall en av dem) Utsnittet var spesielt og spennende. Syntes det ble kult! :) synes det lyse feltet veide godt opp for ubalansen.

Takk!

Hsp

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...