Gå til innhold

Brooklyn bro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Flott formidling, både i ord og bilde, av denne "bybroa".

På mange plasser måtte en sørge for Tivoli selv, da de sjelden eller aldri kom til en del småplasser. Underholdningen måtte en sørge for selv, ofte med den følge av at det ble et skikkelig Sirkus.......

Lenke til kommentar

Flott formidling, både i ord og bilde, av denne "bybroa".

På mange plasser måtte en sørge for Tivoli selv, da de sjelden eller aldri kom til en del småplasser. Underholdningen måtte en sørge for selv, ofte med den følge av at det ble et skikkelig Sirkus.......

God morgen Pål! :)

Tusen takk for hyggelig kommentar! :new_woot:   Jeg er vokst opp på en liten plass, der det ikke skjedde mye annet enn det tullet man fant på sjøl...det kunne fort bli litt sirkus ja! :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Det er lett å se inpirasjonen bak denne broen.

Fin billedserie der jeg likte v1 best.

Når vi ikke kommer til Brooklyn , kommer Brooklyn til oss.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Det er lett å se inpirasjonen bak denne broen.

Fin billedserie der jeg likte v1 best.

Når vi ikke kommer til Brooklyn , kommer Brooklyn til oss.

Mvh

Alec

Hei du!

Ja den har nok visse likhetstrekk med den over dammen, som for øvrig tok 14 år å bygge, stod ferdig i 1883 og krevde 27 menneskeliv. (tror mange av dem døde av dykkersyke, synes jeg har lest det engang) :(  Takk for fin kommentar i dag også! :wee:

Lenke til kommentar

Fin serie der jeg holder en knapp eller tre på V1 som favoritt.

Normalt er jeg jo ikke så stor fan av uskarpt i front, men her gir de uskarpe bardunene en spesiell effekt.

At sidene er sløret gir jo også en spesiell effekt i og med at det er stor dybdeskarphet mellom stolpene.

Et lite felt til venstre for venstre stolpe burde kanskje vært sløret separat da den ikke følger resten der, men det på motsatt side av stolpen.

Joda, pirk. Men pirk er vel også en del av fotokritikken?

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Normalt er jeg jo ikke så stor fan av uskarpt i front, men her gir de uskarpe bardunene en spesiell effekt.

At sidene er sløret gir jo også en spesiell effekt i og med at det er stor dybdeskarphet mellom stolpene.

Et lite felt til venstre for venstre stolpe burde kanskje vært sløret separat da den ikke følger resten der, men det på motsatt side av stolpen.

Roar

Hei Roar!

Ja pirk er også en del av kritikken, jeg tar imot med åpne armer! :w00t:

Jeg ser det når du sier det, men la ikke merke til det sjøl i går kveld når jeg holdt på med dette. (like før jeg sovna.. :sleep2: )

Lenke til kommentar

Roar

Men la du merke til at ingen barduner gikk ut i hjørnet? Har lært litt...;)

Lenke til kommentar

Roar

Men la du merke til at ingen barduner gikk ut i hjørnet? Har lært litt...;)

Jada, fik det med meg. men regnet det som unødvendig å nevne da du sjøl har terpa på det t.o.m. i kommentarer til andre.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Roar

Men la du merke til at ingen barduner gikk ut i hjørnet? Har lært litt... ;)

Jada, fik det med meg. men regnet det som unødvendig å nevne da du sjøl har terpa på det t.o.m. i kommentarer til andre.

Roar

Fnis! :p  

Lenke til kommentar

Fin serie fra brua.

Som en liten apropos så minnet V1 om glamour bildene fra 70- og 80- tallet der fotografene pleide å smøre vaselin på linsen for å skape en slørete og drømmeaktig effekt.

Huff og huff for noe griseri å få av igjen da!! :omg:

Kjekt du er innom og ser på bildene mine og kommer med kommentarer. :)

Lenke til kommentar

Visste ikke at de var så internasjonale i Sunndal og omegn. V1 det beste bildet synes jeg.

Vennlig hilsen Ragnar

Å jo da! De er kjempeinternasjonale. Når man kjører gjennom Sunndalsøra, er det et mangfold av nasjonaliteter ute og går i hvertfall! :) Artig at de fleste likte V1 best, trodde faktisk at denne blur'inga var noe herk for enkelte. Tippet at du ville velge v3 ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...