^fmj Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Har fått opprettet innholdsfortegnelsen, men har bare overskrift 1 og overskrift 2, skulle gjerne hatt en til, hvordan oppretter jeg det? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Du skriver vel bare noe nedi dokumentet med skriftvalg Heading1 eller Heading2? Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) Hvilken Word versjon har du? Innholdsfortegnelsen skal som standard ta med de tre første headingene. Helt nederst i den menyen er det et valg som heter "Custom Table of Contents". Der kan du spesifikt sette hvor mange nivåer du vil ha med i innholdsfortegnelsen. Se bildet: Endret 28. mai 2015 av sindredl Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Hvis du går til Design menyen, heter kanskje utforming ellernoe slikt på norsk, så kan du velge Themes/temaer, disse vil forandre typene headings osv, prøv å velge basic eller noe sånt og se om du kan velge heading 1,2,3 da. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Hmm, dette var et ferdig dokument som jeg fikk, når jeg oppretter innholdsfortegnelse i et nytt dokument så kommer "overskrift 3", "overskrift 4" osv. opp automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå