Gå til innhold

Hvordan får jeg utnyttet GTA V fullstendig..

Anbefalte innlegg

Hei jeg har nylig kjøpt Gta v men har nå bare muligheten til å spille story eller et par kjedlige mode via Gta online som i grunn er klin like.

Jeg ser i div Gta videoer fra youtube at man kan spille med masse penger, drøss av våpen, biler, båter, fly etc så spørsmålet mitt er hvordan får jeg til dette?

Setter veldig pris på hjelp spillet er kjøpt fullstendig med cd-er fra komplett.no. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om en skal ha mye penger, drøss av våpen, biler, båter og fly i Online må en enten bruke enormt mye tid i det, selv har jeg rundt 11 dager playtime i online biten. Eller må en kjøpe såkalte shark cards for ekte penger som gir deg ingame penger.

For singleplayer sin del kan du bare laste ned en trainer som gir deg så mye penger du vil ha, eller evneutelt en savegame fra noen med mye penger, som bare er et googlesøk unna.

Lenke til kommentar
Har selv spilt GTA Online siden Xbox 360 ( nå på pc ) og er Rank 149. Her er noen enkle online tips:

Om du finner jobber som du selv syns er lett å tjene enkle kroner på i begynnelsen og gir deg grei RP i forhold til din rank så kan du trykke pause, gå til jobs og rockstar created. Der vil du ha liste over alle jobbene du har fådd via telefon og kan starte dem på nytt når du selv har lyst. Finn jobber som du klarer å ta lett solo.

Kjør rundt golfbanen og det området å let etter Ubermacht Sentinel Coupe eller Lampadati Felon GT, begge de ka du selge hos Los Santos Customs for 9500 spenn en gang hver 48 minutt, setter alltid på alarm etter jeg selger en bil.

Gjør skytestreningen.

Når du har gjordt nokk av disse så når du har blidd nærmere 20-30 så skal du ha ingen problem med å få være med på å spille heists ilag med andre og da kan du tjene gode penger.

Om du setter opp heists selv så er det lett å gjøre alle i rekkefølge og da kan du få 1 million i bonus.

Om du mangler cash så bare gjør den første heisten, den går meget fort å gjøre og er utrolig enkel, husk å gjøre den på hard for maks utbytte, er likevel ingen motstand.

Kjøp den pansrede bilen som du får for å gjøre det første heistet. Den vil gjøre alle standard mission latterlig lett ettersom du kan bare sitte inne i bilen å plaffe ned alle fiender til du eventuelt skal ut å stjele kjøretøy eller lignende.

Kjøp Heist Gear klart til du skal på de mer hissige heistene og lagre det som en egen saved outfit. Om du da e host så får du mulighet å la spillerne bruke "player saved outfits". Disse tåler mye mere skudd men du kan ikke springe. Hopp for å komme fram litt fortere.

For maks utnyttelse av PC versjon kopier din egen musikk til dokumenter/Rockstar Games/User Music

Har for ordens skyld gådd over alle sangene inne i winamp og sjekket at track info står riktig slik at det blir vist riktig inne i spillet.

Har i tillegg kjørt alle sangene i den mappa gjennom MP3Gain for å gjevne volumet på alle sangene med hverandre og for å få de like høy som de som er i spillet. Satt alle opp til 100 dB.

Om du vil ha masse penger i single player så ka du få det lett med å spare franklin sine assassination oppdrag helt til slutt og ved å gjøre obvious på siste heist. Du vil da ha utbetaling på over 30 million. Om du følger en enkel guide om hvordan du skal kjøpe og selge aksjer med alle 3 figurene både før og etter hver assassination opdrag så vil du lett kunne klare å makse opp pengene til alle 3 figurene som er på over 2.1 milliard.

Endret av Boss-Znakemaster
Lenke til kommentar

GTA Online er nok best sammen med tre venner, eller andre som du kan koordinere med, så dere får gjort heists uten for mye unødvendig mas. Da renner pengene inn. Heists med randoms, da kan du like gjerne gjøre vanlige missions for pengenes del. Tror jeg går like raskt.

I story mode er det aller best å vente med assassination-oppdragene som nevnt til du har en del penger. Behøver ikke vente helt til slutt, for du får aldri brukt mer enn rundt 250 millioner (og det er mest pga. golfbanen, hvis du kjøper den).

Endret av Imsvale
Lenke til kommentar

GTA Online er nok best sammen med tre venner, eller andre som du kan koordinere med, så dere får gjort heists uten for mye unødvendig mas. Da renner pengene inn. Heists med randoms, da kan du like gjerne gjøre vanlige missions for pengenes del. Tror jeg går like raskt.

I story mode er det aller best å vente med assassination-oppdragene som nevnt til du har en del penger. Behøver ikke vente helt til slutt, for du får aldri brukt mer enn rundt 250 millioner (og det er mest pga. golfbanen, hvis du kjøper den).

Helt enig. ilag med 3 venner så freser du gjennom heistene på null komma niks ettersom du kan bare starte opp, invitere å sette i gang. Med randoms må du vente og håpe at du får inn folk hele tiden. Har selv ikke store problemet med det ettersom jeg har begynt å legge til gode spillere på vennelisten på socialclub så jeg ser når de er online og jeg tar alltid å inviterer de først.

Lenke til kommentar

Har selv ikke store problemet med det ettersom jeg har begynt å legge til gode spillere på vennelisten på socialclub så jeg ser når de er online og jeg tar alltid å inviterer de først.

Ja, det er en mellomting man også kan overleve greit med (litt traurig i begynnerfasen likevel). Gjør det samme selv, i tillegg til en kamerat jeg spiller med ganske fast. :)

Lenke til kommentar

Hei tusen takk for toppe svar fra alle sammen :)

Lastet ned save games og har nå flust med penger, flott hus, kul bil og motorsykkel.

Noe jeg lurer på er det mulig å kjøpe båt, fly og nye biler evt hvordan går jeg frem?

NB- Er det noen som har link til en god trainer ?

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Internett på telefonen, nettsider hvor du kan kjøpe dem (i transport-kategorien). Ah, og så må du først ha en ekstra garasje for biler (vet ikke om du kan få kjøpt én bil med garasjen du har ved huset, muligens), helipad for helikopter, hangar for fly (og store kjøretøy) og havneplass til båt.

Endret av Imsvale
Lenke til kommentar

Hei tusen takk for toppe svar fra alle sammen :)

Lastet ned save games og har nå flust med penger, flott hus, kul bil og motorsykkel.

Noe jeg lurer på er det mulig å kjøpe båt, fly og nye biler evt hvordan går jeg frem?

NB- Er det noen som har link til en god trainer ?

Det er story mode?

Hadde vært kult å skaffe så lettjente penger i online spillet.

Der har jeg ca, 1.6 mill bare.

Lenke til kommentar

Får ikke noe vesentlig med penger (utenom hovedoppdragene) uten å ta turen innom aksjemarkedet, enten det er i forbindelse med assassination-oppgradene eller på eget initiativ. Akkurat da syns jeg det er like greit å småjukse litt i story mode, hvis man har gått glipp av muligheten med assassination-oppdragene. Alternativet er timevis med meningsløst grinding, save/load, og i praksis jevngodt med juksing uansett.

Lenke til kommentar

Har selv spilt GTA Online siden Xbox 360 ( nå på pc ) og er Rank 149. Her er noen enkle online tips:

Om du finner jobber som du selv syns er lett å tjene enkle kroner på i begynnelsen og gir deg grei RP i forhold til din rank så kan du trykke pause, gå til jobs og rockstar created. Der vil du ha liste over alle jobbene du har fådd via telefon og kan starte dem på nytt når du selv har lyst. Finn jobber som du klarer å ta lett solo.

Kjør rundt golfbanen og det området å let etter Ubermacht Sentinel Coupe eller Lampadati Felon GT, begge de ka du selge hos Los Santos Customs for 9500 spenn en gang hver 48 minutt, setter alltid på alarm etter jeg selger en bil.

Tusen takk for det.

Var ikke klar over den muligheten og ergret meg over at det var visse oppdrag(mission) som jeg fikk lyst å gjøre på nytt. Nå kan jeg sope inn my cash :)

Lenke til kommentar

Også verdt å merke seg at hvor mye penger og RP du får, er hovedsaklig avhengig av hvor lang tid du bruker på et oppdrag, med små variasjoner mellom oppdragene. Detaljer her: http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online

Kort sagt: 50 % av maks belønning hvis man bruker 4-6 minutter, 100% hvis man bruker 15+ minutter. Siden det ødelegger noe av moroa hvis man skal stresse seg gjennom oppdrag for maks effektivitet, velger jeg å se på det slik: Belønningen skaleres opp så godt som lineært (opp til 15 minutter).

Svært mange oppdrag kan man fint gjøre alene, dersom man foretrekker dette. Selv alene skal det godt gjøres å bruke mer enn 15 minutter på noe. Siden man belønnes basert på tidsbruk, gjør det ikke noe å slappe av og ta seg god tid.

Lenke til kommentar

Kjenner jeg gråter litt inni meg. Trainere å laste ned save games. Selv synes jeg det er veien frem til disse godene som er gøy, ikke godene i seg selv. Men det er meg da.

Ett eksempel. Jeg kjøpte Diablo 3, likte det ikke så slutta ganske tidlig å spille. 6 mnd senere fikk jeg lyst til å prøve det igjen, men noen hadde hacka kontoen min. Etter litt styr fikk jeg den tilbake. Da hadde den som stjal kontoen min fått to level 60 karakterer og jeg hadde 40 000 000 gold. Første jeg gjorde var å slette karakterene, for så å gå online å gi bort gullet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...