m4zd0dont Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Såååeh, problemet forklart så kort som mulig. Videoer i nettlesereDa jeg ser på videoer i nettlesere vil det etterhvert ende med at hver gang jeg klikker play på en video (youtube/facebook/vimeo/osv) skjer ingenting. Se bildet for hvordan det ser ut. Man klikker play men videoen laster ikke. Hvis jeg f.eks klikker på videoen 2 minutter inn så får jeg se bilde, men den laster fortsatt ikke. Dette skjer uansett om jeg bruker chrome/firefox/opera. Jeg har prøvd å oppdatere/fjerne flash, men det har ikke hjulpet. Dersom jeg starter pcen på nytt vil videoene fungere igjen, for en liten stund.Obs. Noe jeg har merket er at om jeg klikker refresh mange ganger, (og da snakker vi serriøst 10-30 ganger) så kan videoene begynne å spille. For så at neste video man klikker på ikke fungerer. Problemet i nettleserne har vært i 2-3 måneder nå. BF4For ca 2 uker siden kjøpte jeg bf4. Noe jeg har merket er at innimellom da jeg har spilt noen runder og jeg kobler til et spill, forsvinner lyden i bf4. Dersom jeg da minimerer bf4 så er det alltid slik at om jeg starter en video så får jeg problemet ovenfor (videoen laster ikke). (Det er klart at det er koblet sammen, om en video ikke starter i nettleseren og jeg da starter bf4 er det garantert at det ikke er lyd). Dersom jeg starter pcen på nytt blir det å fungere (både bf4 og videoer i nettleser), problemet er at det er ganske kjipt å må starte pcen på nytt ca hver 1-2 time.Jeg er klar over at bf4 er kjent for å ha problemer med lyden (er vel og en kjent fiks, hvor man endrer noe settings i en fil, men det har da ikke hjulpet meg). Opptak av spilling Annet: bruker noen ganger AMD gaming evolved til å ta opp når jeg spiller. Innimellom da jeg prøver slå videoen av, låser den seg og kan ikke slå av/på lengre, dersom jeg da slår bf4 av, og åpner på nytt blir det ikke lyd. Såå problemet påvirker det også.. Lydskurring Noe jeg og kan nevne, som jeg Ikke vet om er relatert er at innimellom spraker det i lyder. (eks hører på musikk i spotify blir det en slags skurre lyd innimellom (ca 3-6 per sang). Lyden ligner litt på lydforstyrringen man får da man drar en minijackkabel ut/inn mens den spiller musikk. Det skjer da enten jeg bruker høytalere/headset/Pc-skjermens lyd. Har sjekket kablene og alt sitter ordentlig stabilt i så er ikke det som er problemet. Har sjekket for oppdateringer på alt mulig og har ikke funnet noen drivere eller programmer som hadde oppdateringer tilgjengelige. PCEr en stasjonær pc kjøpt fra komplett, som de bygde og jeg valgte noe innhold.. OS: Windows 8.1 Hovedkort: MSI MS-7816 Skjermkort: AMD Radeon R9 200 Series CPU: Intel® Core i7-4770K CPU @ 3.50GHz, 3501 Mhz SSD (windows er på den): Crucial_CT120M500SSD Hardisk: ST1000DM003-1CH162 Noen som har noe ide om hva det kan være? Endret 27. mai 2015 av m4zd0dont Lenke til kommentar
Strato Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Jeg regner med at du bruker lydkilde som kjører på USB? Årsaken til youtube problemet ditt er ofte at pcn sliter med USB ressursene og da klikker alltid youtube. Prøv å bytt litt rundt på usb porter og se om det hjelper Lenke til kommentar
m4zd0dont Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Jeg regner med at du bruker lydkilde som kjører på USB? Årsaken til youtube problemet ditt er ofte at pcn sliter med USB ressursene og da klikker alltid youtube. Prøv å bytt litt rundt på usb porter og se om det hjelper Bare mus og tastatur som bruker USB her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå