Gå til innhold

Hvem skal kaste den første stenen


Anbefalte innlegg

Det er et problem for hw.no hvis folk som Snekker'n sier farvell. Ta Dj Offset for eksempel; en kunnskapsrik og seriøs kar som forsvant fra forumet. Jeg vet ikke hvorfor, men det at han forsvant er et tap for hw.no.

 

Dette forumet er i ferd med å forvitre på grunn av stadig tiltagende støy fra uerfarne brukere. Jeg har selv bare vært med i et knapt år, men på den tiden har antallet innlegg av typen "HJELP!!!!", "Problem med XP, hvordan formaterer jeg en harddisk?", "Er AMD XP2500+ noe bra?", "Hvor mye får jeg for denne? PS TRENGER SVAR FORT!!!!!!" osv. økt tilnærmet eksponensielt. I tillegg er antallet "AMD suX" og "du er teit" -svar også tiltatt, men det er kanskje egentlig et mindre problem. Når rutinerte brukere som faktisk biddrar til at forumet fremdeles har et skjær av verdi yttrer at de mistrives mener jeg at det bør tas svært alvorlig av dem som sitter i styre og stell.

 

Slik jeg ser det burde folk av Snekkern's kaliber tildeles eksklusiv rett til å permanent utestenge folk de missliker, uten videre begrunnelse. En slik rettighet burde vært utdelt diktatorisk og på rent subjektivt grunnlag til folk som over lang tid bemerker seg som seriøse biddragsytere og ansvarlige mennesker. På den måten kunne vi ha rensket forumet for mye av det sludderet som preger det nå.

 

Argh. Ble provosert nå.

Dette forumet er i ferd med å forvitre på grunn av stadig tiltagende støy fra uerfarne brukere. Jeg har selv bare vært med i et knapt år, men på den tiden har antallet innlegg av typen "HJELP!!!!", "Problem med XP, hvordan formaterer jeg en harddisk?", "Er AMD XP2500+ noe bra?

 

Dette er jo latterlig, Forumet er for alle som ønsker å lese eller trenger hjelp innen data. Så et problem blir ikke for lite eller for stort. Det skal jo ikke være noen grense for hvor mye en kan for å kunne bruke dette forumet.

Så hvis en bruker ikke vet eller har problemer med å formatere en HD, så er det helt greit. Det er bare å la vær å svare hvis du ikke ønsker å hjelpe personen..

 

Det er mitt syn på saken..

 

Til slutt : Trusler har ikke noe å gjøre her på forumet nei..

 

mvh mrgood

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er et problem for hw.no hvis folk som Snekker'n sier farvell. Ta Dj Offset for eksempel; en kunnskapsrik og seriøs kar som forsvant fra forumet. Jeg vet ikke hvorfor, men det at han forsvant er et tap for hw.no.

 

Dette forumet er i ferd med å forvitre på grunn av stadig tiltagende støy fra uerfarne brukere. Jeg har selv bare vært med i et knapt år, men på den tiden har antallet innlegg av typen "HJELP!!!!", "Problem med XP, hvordan formaterer jeg en harddisk?", "Er AMD XP2500+ noe bra?", "Hvor mye får jeg for denne? PS TRENGER SVAR FORT!!!!!!" osv. økt tilnærmet eksponensielt. I tillegg er antallet "AMD suX" og "du er teit" -svar også tiltatt, men det er kanskje egentlig et mindre problem. Når rutinerte brukere som faktisk biddrar til at forumet fremdeles har et skjær av verdi yttrer at de mistrives mener jeg at det bør tas svært alvorlig av dem som sitter i styre og stell.

 

Slik jeg ser det burde folk av Snekkern's kaliber tildeles eksklusiv rett til å permanent utestenge folk de missliker, uten videre begrunnelse. En slik rettighet burde vært utdelt diktatorisk og på rent subjektivt grunnlag til folk som over lang tid bemerker seg som seriøse biddragsytere og ansvarlige mennesker. På den måten kunne vi ha rensket forumet for mye av det sludderet som preger det nå.

 

Argh. Ble provosert nå.

Dette forumet er i ferd med å forvitre på grunn av stadig tiltagende støy fra uerfarne brukere. Jeg har selv bare vært med i et knapt år, men på den tiden har antallet innlegg av typen "HJELP!!!!", "Problem med XP, hvordan formaterer jeg en harddisk?", "Er AMD XP2500+ noe bra?

 

Dette er jo latterlig, Forumet er for alle som ønsker å lese eller trenger hjelp innen data. Så et problem blir ikke for lite eller for stort. Det skal jo ikke være noen grense for hvor mye en kan for å kunne bruke dette forumet.

Så hvis en bruker ikke vet eller har problemer med å formatere en HD, så er det helt greit. Det er bare å la vær å svare hvis du ikke ønsker å hjelpe personen..

 

Det er mitt syn på saken..

 

Til slutt : Trusler har ikke noe å gjøre her på forumet nei..

 

mvh mrgood

Alle skal ha rett til å spøre om alt, ingen er født ekspert i pc.

Alle skal få en sjans til å bli gode.

jeg er enig med mrgood.

 

Mvh

JK

Lenke til kommentar
Er du ikke gift, pappa og over 40 år da? Kansje likegreit om du vier andre ting i livet litt oppmerksomhet? Forumet er vel ikke "All That" liksom? :wow:

Hvorfor? Folk som Snekker'n er ofte de som kan masse og er til stor hjelp. Hvor gammel du er og om du har barn eller ikke spiller ingen rolle!

 

Og det med drapstrusler og personangrep er jo bare helt på trynet! Disse folkene har et alvorlig problem og moderatorer skulle som andre har sagt her også slått hardt ned på dette og bannet brukerne.. Dette er et hardware forum. Hvorfor blande inn personlige ting? Dette blir langt ut på jordet.

 

Stå på du Snekker'n :cool:

Lenke til kommentar
Er du ikke gift, pappa og over 40 år da? Kansje like greit om du vier andre ting i livet litt oppmerksomhet? Forumet er vel ikke "All That" liksom? 

 

Jeg har nettopp registrert meg som medlem, men har fulgt med her i forumet i

flere år nå. Så jeg må bare få si at denne uttalelsen er noe av det dummeste jeg har lest. Hvis du "Lowrider" beholder interessen for data etter som du blir eldre, tror du ikke da at din kunnskap om data og dataprodukter vil øke. Skulle tro det,ja!

Det er jo akkurat sånne folk med erfaring forumet trenger.

Vet forøvrig om en pensjonist som ble hekta på data da "Commondore 64" kom

på markedet. Idag har han som hobby å sette sammen maskiner for venner og familie. Gal etter dataspill er han også. Hvis jeg får trøbbel med en av maskinene

mine, som jeg ikke finner ut av, er det bare å få han til å stikke innom så løser det seg. Det er de gamle som er eldst, vet du.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Må bare si det at jeg må smile når jeg leser denne tråden, har fulgt med her på HW forum en stund og jeg har lagt merke til personer som er lite diplomatiske.

Det gleder meg at en av disse personene (Snekker´n) har fått samme mynt tilbake og håper han og andre kan lære å oppføre seg på en bedre måte.

 

Hvorfor Snekker´n legger seg flat å ber om "hjelp" fra verden, forstår jeg ikke for han har selv bedt om det.

 

Jeg håper dette er en lærepenge som han tar seg notis av, eller slutter å skrive her....

 

Du skal være mot andre som du vil at andre skal være mot deg....... *grin*

Lenke til kommentar
Hei.

 

Må bare si det at jeg må smile når jeg leser denne tråden, har fulgt med her på HW forum en stund og jeg har lagt merke til personer som er lite diplomatiske.

Det gleder meg at en av disse personene (Snekker´n) har fått samme mynt tilbake og håper han og andre kan lære å oppføre seg på en bedre måte.

 

Hvorfor Snekker´n legger seg flat å ber om "hjelp" fra verden, forstår jeg ikke for han har selv bedt om det.

 

Jeg håper dette er en lærepenge som han tar seg notis av, eller slutter å skrive her....

 

Du skal være mot andre som du vil at andre skal være mot deg....... *grin*

Yepp, la det være en lærepenge at du nå bli utestengt i 1 måned.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Må bare si det at jeg må smile når jeg leser denne tråden, har fulgt med her på HW forum en stund og jeg har lagt merke til personer som er lite diplomatiske.

Det gleder meg at en av disse personene (Snekker´n) har fått samme mynt tilbake og håper han og andre kan lære å oppføre seg på en bedre måte.

 

Hvorfor Snekker´n legger seg flat å ber om "hjelp" fra verden, forstår jeg ikke for han har selv bedt om det.

 

Jeg håper dette er en lærepenge som han tar seg notis av, eller slutter å skrive her....

 

Du skal være mot andre som du vil at andre skal være mot deg....... *grin*

Yepp, la det være en lærepenge at du nå bli utestengt i 1 måned.

Tco, har bare 1 eneste innlegg. Jeg vil tro han kun er en fast bruker med et annet brukernavn som opprettet brukeren "Tco" for å legge ut denne kommentaren uten fare for at hans egentlige brukernavn blir stengt.

 

Kanskje det vil være fornuftig å sjekke IP'n til Tco mot andre brukere så man evt. kan banne den virkelige brukeren om man finner vedkommende. (Skulle ikke forundre meg om han var ganske krass i "AMD eller intel"-tråden.)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Må bare si det at jeg må smile når jeg leser denne tråden, har fulgt med her på HW forum en stund og jeg har lagt merke til personer som er lite diplomatiske.

Det gleder meg at en av disse personene (Snekker´n) har fått samme mynt tilbake og håper han og andre kan lære å oppføre seg på en bedre måte.

 

Hvorfor Snekker´n legger seg flat å ber om "hjelp" fra verden, forstår jeg ikke for han har selv bedt om det.

 

Jeg håper dette er en lærepenge som han tar seg notis av, eller slutter å skrive her....

 

Du skal være mot andre som du vil at andre skal være mot deg....... *grin*

Yepp, la det være en lærepenge at du nå bli utestengt i 1 måned.

Tco, har bare 1 eneste innlegg. Jeg vil tro han kun er en fast bruker med et annet brukernavn som opprettet brukeren "Tco" for å legge ut denne kommentaren uten fare for at hans egentlige brukernavn blir stengt.

 

Kanskje det vil være fornuftig å sjekke IP'n til Tco mot andre brukere så man evt. kan banne den virkelige brukeren om man finner vedkommende. (Skulle ikke forundre meg om han var ganske krass i "AMD eller intel"-tråden.)

Er fullstendig klar over dette, var også derfor det ble gjort ganske kort prosess. Fant desverre ikke noen andre brukere som opererte med samme IP.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Må bare si det at jeg må smile når jeg leser denne tråden, har fulgt med her på HW forum en stund og jeg har lagt merke til personer som er lite diplomatiske.

Det gleder meg at en av disse personene (Snekker´n) har fått samme mynt tilbake og håper han og andre kan lære å oppføre seg på en bedre måte.

 

Hvorfor Snekker´n legger seg flat å ber om "hjelp" fra verden, forstår jeg ikke for han har selv bedt om det.

 

Jeg håper dette er en lærepenge som han tar seg notis av, eller slutter å skrive her....

 

Du skal være mot andre som du vil at andre skal være mot deg....... *grin*

Yepp, la det være en lærepenge at du nå bli utestengt i 1 måned.

Tco, har bare 1 eneste innlegg. Jeg vil tro han kun er en fast bruker med et annet brukernavn som opprettet brukeren "Tco" for å legge ut denne kommentaren uten fare for at hans egentlige brukernavn blir stengt.

 

Kanskje det vil være fornuftig å sjekke IP'n til Tco mot andre brukere så man evt. kan banne den virkelige brukeren om man finner vedkommende. (Skulle ikke forundre meg om han var ganske krass i "AMD eller intel"-tråden.)

De gamle er eldste her i forum, tror du har rett....

Lenke til kommentar
Hei.

 

Må bare si det at jeg må smile når jeg leser denne tråden, har fulgt med her på HW forum en stund og jeg har lagt merke til personer som er lite diplomatiske.

Det gleder meg at en av disse personene (Snekker´n) har fått samme mynt tilbake og håper han og andre kan lære å oppføre seg på en bedre måte.

 

Hvorfor Snekker´n legger seg flat å ber om "hjelp" fra verden, forstår jeg ikke for han har selv bedt om det.

 

Jeg håper dette er en lærepenge som han tar seg notis av, eller slutter å skrive her....

 

Du skal være mot andre som du vil at andre skal være mot deg....... *grin*

Yepp, la det være en lærepenge at du nå bli utestengt i 1 måned.

Tco, har bare 1 eneste innlegg. Jeg vil tro han kun er en fast bruker med et annet brukernavn som opprettet brukeren "Tco" for å legge ut denne kommentaren uten fare for at hans egentlige brukernavn blir stengt.

 

Kanskje det vil være fornuftig å sjekke IP'n til Tco mot andre brukere så man evt. kan banne den virkelige brukeren om man finner vedkommende. (Skulle ikke forundre meg om han var ganske krass i "AMD eller intel"-tråden.)

Er fullstendig klar over dette, var også derfor det ble gjort ganske kort prosess. Fant desverre ikke noen andre brukere som opererte med samme IP.

Bruker maskinen hos venner eller slektninger elns. osv....

Lenke til kommentar

Tror noen har missforstått her, jeg ber ikke om hjelp her, jeg skrev dette til ettertanke for noen og enhver så at slike ting kan unngås i fremtiden.

Ja jeg står på mitt i enkelte diskusjoner og kan av og til strekke strikken vel langt, at jeg blir kritisert for det er greit, men det er ikke saklig kritikk det dreier seg om her.

At det er folk som ikke liker meg ja det får så vere men sånn er det overalt i verden det er vel ingen som liker alle.

Det som er synd her er at de som virkelig kommer med kritikk ikke har baller store nok til å stå frem under sitt egentlige nick, men heller oppretter et nytt i le av mammas skjørtekant, dette forteller mer om den som kritiserer enn den som blir kritisert.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Må bare si det at jeg må smile når jeg leser denne tråden, har fulgt med her på HW forum en stund og jeg har lagt merke til personer som er lite diplomatiske.

Det gleder meg at en av disse personene (Snekker´n) har fått samme mynt tilbake og håper han og andre kan lære å oppføre seg på en bedre måte.

 

Hvorfor Snekker´n legger seg flat å ber om "hjelp" fra verden, forstår jeg ikke for han har selv bedt om det.

 

Jeg håper dette er en lærepenge som han tar seg notis av, eller slutter å skrive her....

 

Du skal være mot andre som du vil at andre skal være mot deg....... *grin*

Og det første innlegget du poster etter å ha "fulgt med" her i en god stund er et angrep på Snekkeren'n ?

 

Jeg ofrer en potenisell mod. advarsel på deg:

Sånne idioter som deg skulle vært stengt inn i en kasse og senket på dypt vann.

Du er en kvise på samfunnets rumpe, jeg håper du tar til vett og kryper tilbake til det hullet du kom fram ifra.

 

PUH! Det gjorde godt! Så får jeg ta turen i sakmmekroken!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...