Gå til innhold

Hvem skal kaste den første stenen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sårer meg at folk i det hele tatt kan gjøre noe som dette her.

Dog, jeg har sett Snekkern` IRL og han virket da på absolutt ingen måte en person som burde drepes eller skades.

Folk som gjør slikt sliter serriøst og burde tenke serriøst over hva de gjør når de gjør slike ting som dette.

Håper ikke du forlater hardware.no Snekkern`. Vil være et stort tap hvis du forlater.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Må bare si det at jeg må smile når jeg leser denne tråden, har fulgt med her på HW forum en stund og jeg har lagt merke til personer som er lite diplomatiske.

Det gleder meg at en av disse personene (Snekker´n) har fått samme mynt tilbake og håper han og andre kan lære å oppføre seg på en bedre måte.

 

Hvorfor Snekker´n legger seg flat å ber om "hjelp" fra verden, forstår jeg ikke for han har selv bedt om det.

 

Jeg håper dette er en lærepenge som han tar seg notis av, eller slutter å skrive her....

 

Du skal være mot andre som du vil at andre skal være mot deg....... *grin*

Og det første innlegget du poster etter å ha "fulgt med" her i en god stund er et angrep på Snekkeren'n ?

 

Jeg ofrer en potenisell mod. advarsel på deg:

Sånne idioter som deg skulle vært stengt inn i en kasse og senket på dypt vann.

Du er en kvise på samfunnets rumpe, jeg håper du tar til vett og kryper tilbake til det hullet du kom fram ifra.

 

PUH! Det gjorde godt! Så får jeg ta turen i sakmmekroken!

Slikt kan du holde deg for god for.

 

Jeg prøvde å avslutte denne diskusjonen på en myk måte tidligere i dag, men det fungerte. Nå har ikke de siste par sidene tilført denne saken noe nytt og fornuftig og jeg stenger derfor tråden.

Lenke til kommentar

Okay - da tror jeg vi setter strek for diskusjonen her. Snekker'n vil fortsatt bruke forumet (dere vil nok se mer fra karen, om i en annen innpakning.), alle er enige om at vi skal være snille mot hverandre og alt er Ole Brumm. :)

 

Og til de noksagtene som planlegger å komme med drapstrusler - les det innlegget der jeg siterer fra lovdata. Og oppsøk hjelp, for å komme med drapstrusler er et tydelig tegn på at man har seriøst behov for hjelp!

 

Ha en koselig helg! :)

 

Edit: DesertGlow - for EN gangs skyld var du kjappere enn meg. :lol::p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...