Magnuz3 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Kabinettet til den nye gaming-riggen min er: Cooler Master CM Force 500. Jeg så at det ikke fulgte med noen "fram-vifte" så jeg kjøpte med en. Foran på kabinetter er det 2 steder man kan putte viften, men jeg vet ikke om jeg skal putte den øverst eller nederst? [Jeg personlig tror at det nesten er samme, og at nederst kanskje er 0,00001% bedre, men jeg vet ikke. Så jeg spør her.] Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Betyr ikke mye. Sett den så den blåser litt luft på harddisken. Hvis du nå har 1 bak og 1 i front ville jeg spandert på 1 til på sidepanelet, slik at du får 2 vifter som blåser inn i kabinettet og 1 vifte som blåse ut av kabinettet. Da opprettholder du litt overtrykk som kan hjelpe med å få mindre støv inn i kassa. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Enig med Kyrre. Ha flere vifter som blåser inn enn ut. Da får du et overtrykk, og da vil det ikke samle seg støv i alle sprekker på maskina. Bruk også støvfilter på viftene som blåser inn. Da vil du få minimalt med støv inn i maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå