FelixKalle Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Hei, i dag resetta jeg min windows 8.1, altså til fabrikkinnstillinger. Nå har jeg glemt hvor jeg installerte driverne forje gang, men jeg tror det var på c-disken. C disken er på 240 gb, mens de to andre diskene er på 2tb. Så, spørsmålet er, kan jeg installere driverne til f. Eks. hovedkortet på de andre diskene istedenfor hoveddisken, eller må den installeres på c-disken? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Driverne kan du laste ned og legge akkurat hvor du vil, men de vil som standard gå etter C: Bare å laste ned og så installere/kjøre. Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 Men vil det påvirke pcen hvis jeg installerer den på en annen disk enn c? Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Men vil det påvirke pcen hvis jeg installerer den på en annen disk enn c? Jeg kan ikke si noe sikkert, men vil ikke tro det spiller så stor rolle.. Men drivere er da ikke noe som tar opp nevneverdig plass på disken, så ser ikke problemet med å installere de rett på c disken der hvor OS'et ligger.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå