Facepalmzz Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Har prøvd å bestille abonnement til mobil på 3 steder, alle har sagt at de ikke finner personnummeret mitt i folkeregisteret. Hvordan gjør jeg sånn at de finner meg? Endret 27. mai 2015 av Facepalmzz Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Har prøvd å bestille abonnement til mobil på 3 steder, alle har sagt at de ikke finner personnummeret mitt i folkeregisteret. Hvordan gjør jeg sånn at de finner meg? Bruker du rett nummer?(11siffer, fødselsdato + 5 ekstra siffer). Du finner det på bankkort feks Lenke til kommentar
Facepalmzz Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 Har prøvd å bestille abonnement til mobil på 3 steder, alle har sagt at de ikke finner personnummeret mitt i folkeregisteret. Hvordan gjør jeg sånn at de finner meg? Bruker du rett nummer?(11siffer, fødselsdato + 5 ekstra siffer). Du finner det på bankkort feks Bruker rett ja, logga inn på nettbanken for å sjekke Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Her skjedde det noe rart. Nei, da må du bare sjekke med Folkeregisteret. Det er norsk fødselsnummer da? Lenke til kommentar
Facepalmzz Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 Her skjedde det noe rart. Nei, da må du bare sjekke med Folkeregisteret. Det er norsk fødselsnummer da? Ja, er norsk. Tar å sender de en melding nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå