Gå til innhold

Sony ericsson P900 vs. Nokia 6600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
akkurat "nå" er 6600 "flaggskipet" til 6600...

6600 er flaggskipet til Nokia kanskje? hehe.. (regner med at du bare skrev feil)...

både 6600 og p900 virker som flotte mobiler... har ikke prøvd p900 enda, men alle jeg har snakka med sier den er kjempefin... den er jo god på de områdene som P800 svikta.. P800 har jo uten tvil endel små babyfeil (fordi det er deres første symbian uiq produkt) som tilsammen var litt kjipe.. disse er nå forbedra i p900 i tilegg til bedre skjerm og mindre størrelse og vekt..

skulle likt å ha P900! men har ikke penga :(

Lenke til kommentar
og hvis sverige har 24 prosent moms, og du klarer å smugle den ut (fks. ved å si at det er din ;) eller bruker 24 timers loven ) så kan du få den for 5200 NOK hvis du kjøper den for 7690 SEK (siba.se sin svenske pris)

Det skulle vel ikke være noe problem vel ? De fleste mennesker i dag har jo en mobiltlf, og hver gang man skal inn til Norge igjen må man vel ikke bevise at man hadde denne tlf før man reiste fra Norge ?

Det hørtes jo i alle fall helt ulogisk ut.

Lenke til kommentar
Her er en test av 6600: Dintelefon.net

Rart at den får trekk for manglende Pop-Port, er det noe jeg hater med nye nokia telefoner så er det Pop-Porten, det er så dårlig kontakt mellom headset og telefon på min 3300 at jeg ikke kan bruke den som MP3 spiller. Er litt svak for 6600, men vet ikke om jeg skal skaffe enda en Nokia ;(

Med bluetooth så skulle den eneste grunnen for å savne Pop-Porten være muligheten for å oppgradere SW selv, men den muligheten finnes jo ikke med Nokia telefoner, så da fatter jeg ikke hvorfor det er så ille at det mangler.

Lenke til kommentar

E700 kan jo ikke måle seg med P900 og 6600... er jo en heeeeelt annen mobil...

p900 og 6600 er smartphones med symbian os, med massevis av tredjepartsprogramvare og store skjermer og videokamera og minnekort og mye mye mer..

e700 er bare en fin klapptelefon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...