Ghost Tulsa Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hmmmmm. Jeg har en liten teori: "Enn datamaskin kan ikke være ubrukt for lenge (2-3 uker), avdi den da vil begynne å leve sitt eget lille liv" Slo på maskina mi etter ca 3 uker uten aktivitet. Fungerte helt perfekt sist jeg brukte den, og hva kommer opp nå!?! Jo riktig, en hel del feilmeldinger i windows om at diverse filer mangler!!!! UBRUKELIG!!!!! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 [Longshot]Harddisk havari/magnetfelt nær hd?[/longshot] Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Tror data'n er litt sur på deg, du må aldri la den stå ubrukt, da blir den ensom og glemmer hvem som er vennen hans.,.. Dette har jeg lært av egne feil En gang så var pc'n helt død også godsnakka jeg med den i en time og så starta den igjen ergo Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Stakkars! Da er du glad i datan da, hvis du snakker til den i en time... Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Stakkars! Da er du glad i datan da, hvis du snakker til den i en time... JA, men det funket jo, så da er jeg fornøyd, et mirakel spør du meg.. det var ikke lys på hk en gang ergo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå