kaaasen Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 http://espn.go.com/video/clip?id=intl:2472045 Prins Ali uttaler seg om tapet. Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Noen som vet om David Gill trakk seg fra sin stilling i fifa som han sa han skulle gjøre om Blatter vant? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Noen som vet om David Gill trakk seg fra sin stilling i fifa som han sa han skulle gjøre om Blatter vant? Jeg mener Espelund sa at han gjorde det, ja. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2015 Han er velkommen tilbake til United Woodward har begynt å få sakene igang, men David Gill er på et helt annet nivå. 1 Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Han er alltids velkommen hjem Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Tyske aviser er ganske tydelige i sin sak! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Sier Sepp Blatter implisitt her at USA ikke skal blande seg inn i det som foregår i FIFA? Faen for en kødd. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Sier Sepp Blatter implisitt her at USA ikke skal blande seg inn i det som foregår i FIFA? Faen for en kødd. Er vel timingen har har vært kritisk til. Og for å være ærlig, var vel neppe tilfeldig at FBI slo til akkurat der & da? Hensikten var åpenbar: skape kaos og røre, og det greide de. Den ene etter den andre stod plutselig frem med spontane innspill i forvirringen, f.eks. trusler om å trekke ut UEFA etc. og representanter forandret mening fra en dag til neste osv. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Timingen var jo essensiell her. Alle de involverte ville være i samme område, og det er langt enklere å forholde seg til ett land (Sveits), enn å skulle pågripe folk i mange land, samtidig. Ikke sikkert alle land har utleveringsavtale med USA heller, og det ville blitt enda mer problematisk. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Timingen var jo essensiell her. Alle de involverte ville være i samme område Ja akkuratt, men når Blatter ymtet om tidspunktet, ble det stemplet som konspirasjon-vrøvl av enkelte. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) Blatter før valget og Blatter i dag minner meg om denne scenen https://youtu.be/cXjT6Dg4E68?t=90 Blæh, hvorfor kommer ikke videoen opp? Jeg bryter hyperlinken og alt ting. Prøvde å fjerne s'en, men det er sikkert fordi det er linket til et spesifikt tidspunkt i videoen. Endret 30. mai 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Han er velkommen tilbake til United Woodward har begynt å få sakene igang, men David Gill er på et helt annet nivå. Vi brukte jo knapt penger med Gill som hovedsete... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Litt sånn apropos, Kommer FBI til å granske IAAF eller egne representanter om hvorfor USA plutselig fikk VM i Friidrett 2021, uten at andre søker-land i heletatt er vurdert? (søknadsfristen var april 2016) http://no.sputniknews.com/verden/20150531/216918.html Svenskene er fly forbanna, siden Gøteborg så for seg å ha VM arrangement i forbindelse med byens 400 års jubileum. Svensk friidrotts generalsekretera: Det luktar illa http://www.gp.se/sport/1.2688677-generalsekreteraren-det-luktar-illa Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Gaad, hater at de kaller det " Soccer ". Løst å kutte av meg ørene.Et ord hentet fra engelskmenn. Det er ikke et amerikansk ord og ble brukt oftest av de engelske før ca 1950. Hater du også australiansk landslaget som kaller seg "the socceroos"? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg er heller ikke noe glad i ordet "soccer" selv om jeg vet at det stammer fra England! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg er heller ikke noe glad i ordet "soccer" selv om jeg vet at det stammer fra England! Fordi.....? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg er heller ikke noe glad i ordet "soccer" selv om jeg vet at det stammer fra England! Fordi.....? Fordi jeg syns "football" er ett bedre navn/en bedre betegnelse. Er det noen grunn til at jeg skal like ordet "soccer"? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 John Oliver kom med en oppfølger på FIFA-saken sin i natt: 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå